شهید محسن خزائی فرزند دیار نخل و آفتاب، شهید مدافع حرم با منطق ایثار سفر به کرانه انسانیت را آغاز کرد و قطعه ای از قصه اسطوره های افسانه ای را به سطر پایانی رساند و افتخاری بزرگ برای جامعه رسانه ای سیستان و بلوچستان به ارمغان آورد.
کد خبر: ۳۲۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۳ 14 November 2016
محسن خزائی متولد 15 آذر 1351 در زاهدان پس از گذراندن دوران کودکی با کتاب، قلم و نوشتن مانوس شد و در سال 74 با ورود به صدا و سیمای سیستان و بلوچستان قلم و اندیشه را برای گره گشایی از مشکلات جامعه ای که در آن نفس می کشید برگزید و این راه حکایت شادکامی اش شد.
مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شهید خزائی در سال 74 به عنوان متصدی صدا فعالیت خود را در صدا و سیمای استان آغاز کرد.
محمود دولت کردستانی افزود: این شهید بزرگوار از سال 80 تا 82 مسئولیت فرماندهی پایگاه بسیج شهید برخوردار این نهاد را برعهده داشت و بخاطر شور و نشاط که در برنامه های جوان ایجاد می کرد در سال 83 به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان انتخاب شد.
وی با بیان اینکه اوج فعالیت این شهید زمانی بود که جریان تکفیری گروهک جند الشیطان در جنوب شرق فعال شده بود گفت: وی یکبار از کمین گروهک تکفیری در حادثه تروریستی تاسوکی نجات یافت.
کردستانی بیان کرد: شهید محسن خزائی پس از موفقیت در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان در سال 87 به عنوان مدیر خبر گیلان معرفی شد و پس از فعالیت های تخصصی و حرفه ای خبر، عشق دفاع از حرم او را به سوریه کشاند.
مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان افزود: این شهید بزرگوار بعد از گزارش خبری خود در بین رزمندگان مقاومت مداحی اهل بیت می کرد.
شهید محسن خزائی از سال 88 عازم سوریه شد و ضمن خدمت در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در آن کشور با صدا و سیما و شبکه خبر نیز همکاری می کرد.
این شهید بزرگوار دارای سه فرزند (2 پسر و یک دختر) است و دختر کوچکش «زینب» سه ساله در حالی به دنیا آمد که پدرش در سوریه در خطوط مقدم مقابله با تکفیریها به دفاع رسانه ای از حرم مشغول بود.
شهید محسن خزائی که روحش شاد و یادش گرامی باد، افتخاری دیگر را برای جامعه رسانه ای سیستان و بلوچستان رقم زد و برگ دیگری از دفتر شهادت را به خود اختصاص داد.
بر اساس اعلام رسانه ها پیکر پاک شهید خزائی امروز /یکشنبه/ پس از تشییع در حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) به ایران منتقل می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار