مدیر حوزه علمیه قم:
مدیر حوزه علمیه قم گفت: طلاب باید از پایه های سطح یک قلم به دست بگیرند و در راستای کاربردی شدن علوم گام بردارند.
کد خبر: ۳۲۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 13 November 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام احمد فرخ فال در همایش تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره علامه حلی که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد با اشاره به تلاش‌های انجام شده در زمینه پژوهش اظهار داشت: آمارهای موجود از سال‌های اخیر بیانگر تلاش‌های بسیار در زمینه پژوهش است.

وی با بیان روایتی از امیرالمومنان(ع) افزود: ایشان مردم را به تفکر و تعقل تشویق می‌کنند زیرا کاربردی شدن علوم به وسیله تفکر و تعقل درعلوم محقق می‌شود.

مدیرحوزه علمیه استان قم با تاکید براینکه حوزه های علمیه باید با دقت و ژرف نگری در تولید علم بیش از پیش موفق باشد، تصریح کرد: تلاش‌های مسئولان سبب پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه پژوهش در استان شده است، حوزه علمیه نیز پیشرفت‌های خوبی داشته است.

وی با اشاره به تلاش‌های معاونت پژوهشی حوزه علمیه افزود: کارسنگینی به‌عهده معاونت پژوهشی است زیرا مسئولیت آموزش پژوهش و ایجاد کارگروه‌هایی برای تشویق طلاب و کسانی‌که نبوغی در زمینه‌های پژوهشی دارند را برعهده‌دار هستند.

حجت‌الاسلام فرخ فال شرکت بیش از 800 پژوهشگر در سومین جشنواره شیخ بهایی را ارزنده برشمرد و اظهار داشت: تولید 1470 اثر در قالب مقاله و کتاب مجموعه ارزشمندی به شمار می‌رود که آثار برگزیده آنها به همت مسئولان به چاپ می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در 12 محور کارهای علمی ارائه شده است، افزود: طلاب باید از پایه‌های سطح یک قلم به دست بگیرند و در راستای کاربردی شدن علوم گام بردارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار