کد خبر: ۳۲۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 30 October 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به اینکه نرخ دریافتی مدارس غیر دولتی سبب ایجاد حساسیتهایی بین مردم شده بود، گفت: نظارت بر نرخ شهریه مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد.

احمد شیرزاد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: در ارتباط با نرخ مدارس غیر دولتی که برای مردم نارضایتی‌هایی ایجاد کرده بود، الگویی در سطح کشور تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: به وسیله این الگو، می‌توان نظارت بیشتری بر هزینه‌های دریافتی این مدارس از خانواده‌ها در استان انجام شود و به تبع آن نارضایتیها کاهش پیدا می‌کند.

شیرزاد با اشاره به اینکه در ارتباط با مسائل تربیتی، پرورشی و علمی این مدارس هم برنامه‌های خاصی تدوین شده است، گفت:  مدارس غیر دولتی شامل بخش عمده‌ای از مدارس در سطح استان‌ها می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد به توضیحاتی در ارتباط با سفر معاون وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی پرداخت و افرود: گستره فعالیت این معاونت بسیار وسیع است و مدارس متنوعی را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدارس صدرا و معارف از جمله مدارس غیر دولتی به حساب می‌آیند، گفت: این مدارس به صورت ویژه مورد توجه علمای دین قرار گرفته است، همچنین مراکز علمی آموزشی، مراکز زبان و مدارس و مراکز متعدد دیگری هم در این حوزه تقسیم‌بندی می‌شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار