امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه دغدغه بزرگ مردم استان اصفهان مسئله آب زاینده‌رود است، متذکر شد: یکی از عمده اهداف سفرهای استانی مباحث تبلیغی و تشریفاتی است اما امیدواریم پیام مردم اصفهان به خوبی به گوش مسئولان رسیده باشد چرا که مدیریت آب در استان بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲ 06 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل سبب پرورش مردم در همه ابعاد جامعه شد چرا که مردم به انقلاب ایمان کامل داشتند و رمز پیروی انقلاب نیز ایمان آحاد مردم بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اهداف امام راحل را به خوبی شناخته‌اند، افزود: باید امام راحل و اهداف والای ایشان به درستی به نسل جوان منتقل شود تا با همه وجود بتوانیم دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم.

خطیب جمعه زرین‌شهر تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی برای مردم سراسر جهان است و باید در سراسر کشور روز 22 بهمن تبدیل به روز وحدت و همدلی ایران اسلامی شود.

وی با بیان اینکه ایران، الگوی حقیقی اسلام ناب در جهان است، بیان کرد: ایران اسلامی در زمانی که هجمه اسلام‌هراسی دشمنان در دنیا گسترده شده توانسته چهره زیبای اسلام ناب را به دنیا نشان دهد و پروژه اسلام‌هراسی دشمنان را به خوبی خنثی کند.

باقریان ادامه داد: مردم وظیفه خود را به خوبی در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهانانجام دادند و اکنون نوبت دولت است که باید به مطالبات به حق مردم همیشه در صحنه اصفهان جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه بزرگ مردم استان اصفهان مسئله آب زاینده‌رود است، متذکر شد: یکی از عمده اهداف سفرهای استانی مباحث تبلیغی و تشریفاتی است اما امیدواریم پیام مردم اصفهان به خوبی به گوش مسئولان رسیده باشد چرا که مدیریت آب در استان بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه زرین‌شهر اضافه کرد: یکی از مسائلی که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد توجه جدی به افراد نیازمند جامعه است بنابراین پرداخت یارانه به این شکلمناسب نیست و دولت باید افراد آسیب‌پذیر جامعه را شناسایی کند و زیر چتر حمایت خود قرار دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار