همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار فارس امروز (جمعه)فاز اول شهرک صنعتی شهرستان رستم کلنگ زنی شد و دو طرح گازرسانی و آبرسانی به مناطق روستایی این منطقه نیز افتتاح گردید.
کد خبر: ۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲ 06 February 2015
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی کلنگ فاز اول شهرک صنعتی شهر مصیری مرکز رستم که شامل جاده دسترسی ، خط انتقال آب، شبکه توزیع برق و جدول گذاری می شود بوسیله استاندار فارس به زمین زده شد.

همچنین پروژه گاز رسانی به شش روستای دزک علیا، دزک کوچک، کول کوچک، گنجالو ، خنک طاهری و سروندان با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال از جمله طرحهایی بود که افتتاح شد.

براساس این گزارش ،پروژه آبرسانی به شش روستای خنگ پیر سبز، شهرک گودرز، سه تلان، تل افغان، اسلام آباد، کول بزرگ ، تل سفید بیدگرد که عملیات اجرایی ان از سال 92 آغاز شده بود وبالغ بر 12میلیاردریال هزینه در برداشته نیز مورد بهر برداری قرار گرفت.

این گزارش حاکیست سفر استاندار فارس و هیات همراه به شهرستان رستم در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهرستان آغاز شد و برنامه پایانی این سفر در بازدیداز بخش سورنا و شرکت در یادواره 104شهید این منطقه رقم خورد.

فرماندار رستم در این یادواره گفت : مردم این شهرستان با داشتن بیش از سه هزار و 200رزمنده ، 225 شهید و 20 آزاده نقش مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کرده اند.

فائز چراغ سحر افزود : روستایی 12خانواری به نام نظر آباد در این شهرستان وجود دارد که 14 نفر از جوانان خود را در جنگ تحملیلی تقدیم انقلاب کرده و به یک روستای شهید پرور معروف شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه به لحاظ اعتباری در سالجاری با رشد 180درصدی مواجه بوده ایم گفت: در هفته دولت 40 پروژه و در دهه فجر 39 پروژه عمرانی مورد بهره برداری قرار گرفته که این نشان از نگاه جدی دولت تدبیر و امید و همچنین حرکت جهادی مدیران اجرایی شهرستاندارد.

استاندار فارس نیز در این یادمان شهدا گفت: شهید آباد اصلی روستای نظر آباد است که 14 شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید الگویی برای بشریت باشد.

سید محمد احمدی با اشاره به اینکه مردم این نقطه از کشورمان شایسته خدمات مطلوب هستند افزود: اگر جنگ تحمیلی و تحریم ها و دخالت های دشمن نبود قطعا محرومیت ها در این حد نبود.

وی گفت: یکی از مهتمرین مشکلات این منطقه نبود اشتغال و بیکاری رو به رشد است از مردم و مسوولان خواست تا در صورت ورود سرمایه گذاران همکاری و تعامل داشته باشند تا هم توسعه و پیشرفت صورت گیرد و هم اشتغال پایدار برای جوانان ایجاد شود.

وی همچنین قول داد مسجد نظر آباد در سریع ترین زمان ممکن احداث شود.

شهرستان رستم در فاصله 175کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار