استاندار کرمانشاه
استاندار استان کرمانشاه از تخصیص صددرصدی اعتبارات سفر هیأت دولت به استان خبر داد و گفت: دوره ریاست‌جمهوری دولت یازدهم در مرداد‌ماه تمام می‌شود، لذا باید گزارش‌های تکمیلی از پیشرفت پروژ‌ه‌های استان کرمانشاه را آماده کنیم.
کد خبر: ۳۱۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 16 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، اسدالله رازانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر و در ملاقاتی با وزیر ورزش کشور در خصوص مجموعه پروژه دهکده المپیک و سالن ورزشی 6 هزار نفره سر پوشیده چند منظوره کرمانشاه و نیز استخر قهرمانی استان بحث و تبادل نظر شد.

استاندار کرمانشاه افزود: سالن ورزشی 6 هزار نفره کرمانشاه از محل دفتر مقام معظم رهبری اعتبارات لازم را دارد و در کمتر از یک‌سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی، پروژه استخر قهرمانی استان نیز با توافق اولیه و تزریق اعتباراتی دو جانبه طی 18 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و دستور تأمین سهم اعتبار آن از سوی وزارت تربیت‌بدنی کشور اخذ شده است که تکمیل این پروژه نیز سرعت می‌گیرد.

رازانی ادامه داد: برای تسریع در کار تکمیل پروژه دهکده المپیک کرمانشاه، کمیته راهبری تشکیل شد تا این مجموعه ورزشی تبدیل به بزرگ‌ترین دهکده المپیک در شمار پنج مجموعه ورزشی کشور قرار بگیرد که نظیر این مجتمع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حلقه‌های تکمیلی جلسات سرپرستی در کرمانشاه برای بررسی پروژه‌ها برگزار می‌شود، تأکید کرد: تخصیص صددرصدی اعتبارات سفر دولت نسبت به تأمین پروژه‌های استان کرمانشاه قطعی است.

وی با اشاره به اصلاحی در مصوبات پروژه‌های مطروحه استان، بیان کرد: جابه‌جایی در خصوص تکمیل و پیشبرد چهار پروژه اولویت‌دار استان به‌ویژه تکمیل راه اسلام‌آباد غرب به حمیل با تخصیص 50 میلیارد تومان، راه جوانرود به ثلاث باباجانی با 37 میلیارد تومان، تکمیل مجموعه آب‌شرب و تصفیه خانه کرمانشاه با 40 میلیارد تومان و تکمیل مجموع پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی با 10 الی 15 میلیارد تومان اعتبار تعیین و در ردیف پروژه‌های هزار میلیاردی استان قرار دارد.

به گفته رازانی، پروژه قطار کرمانشاه با روند خوبی نسبت به شش ماه قبل در تکمیل ایستگاه‌ها بیش از 15 درصد پیشرفت کرده است و در آینده سرعت بیشتری می‌گیرد.

وی با اشاره به دریافت قول مساعدت از معاون وزیر راه کشور در هفته گذشته به منظور تکمیل و انتقال ریل راه‌آهن کرمانشاه، افزود: تا پایان سال‌جاری از این پروژه بهره‌برداری می‌شود.

رازانی یادآور شد: اعتبارات سفر در پنج الی 6 دستگاه از جمله جهاد کشاورزی، راه و شهر‌سازی، دانشگاه علوم پزشکی و... تقسیم‌بندی شده و در ردیف اعتبارت ملی برای تکمیل این پروژه‌ها سهمی با تحقق تخصیص صد‌درصدی تعیین شد.

به گفته استاندار کرمانشاه، جلسات ستاد سفر دولت به استان کرمانشاه مستمر تشکیل می‌شود و مدیران به کنترل و بررسی پیشرفت پروژه‌ها می‌پردازند و باید مدیران با وظیفه شبانه‌روزی در پیگیری تحقق صد‌درصدی در بهره‌برداری پروژه‌ها اهتمام کنند.

وی یادآور شد: دوره ریاست‌جمهوری دولت یازدهم در مرداد‌ماه تمام می‌شود و با آغاز رقابت و انتخاب دولت بعدی باید این انجام روند به تکمیل پروژه‌ها لطمه نزند و باید گزارش‌های تکمیلی از پیشرفت پروژ‌ه‌های استان کرمانشاه را آماده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار