مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:
مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تبلیغات را در زمینه معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه ضعیف دانست و گفت: تبلیغات باید به‌روز و در فضای مجازی، سایت‌های مطرح داخلی و بین‌المللی برای جذب توریست انجام شود.
کد خبر: ۳۱۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 13 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،جلیل بالایی امروز با بیان اینکه گردشگری استان روزهای امیدوارکننده‌ای را نوید می‌دهد، اظهار داشت: استان کرمانشاه هنوز نتوانسته متناسب با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی که در حوزه جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی، صنایع دستی، آداب و رسوم کهن دارد، گردشگران داخلی و خارجی جذب کند.

وی نامناسب بودن زیرساخت‌های اساسی و اصلی استان را با حوزه گردشگری از عوامل مهم در این زمینه دانست و گفت: تعداد هتل‌ها، رستوران‌ها، دفاتر خدمات مسافربری با نیروهای آموزش‌دیده، راه‌آهن، ایجاد امکانات تفریحی، خدمات مطلوب فرودگاهی، نبود موسسه‌های بازاریابی و گردشگری از جمله چالش‌های توسعه‌نیافته بخش گردشگری استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه نقش تبلیغات را در زمینه جذب گردشگر بسیار مفید عنوان و بیان کرد: از جوانان علاقمند استان باید کمک بگیریم که به عنوان مبلغ قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان را تشریح کنند.

این مسؤول بر افزایش تبلیغات به روش روز و نوین تاکید کرد و افزود: تبلیغات در این زمینه ضعیف است و در کنار تبلیغات به روز باید نیازها و فرصت‌های پذیرایی و اقامت را نیز توسعه داد.

به گفته بالایی، توجه به توریسم روستایی، سهولت در صدور مجوز موسسات آموزشی در حوزه گردشگری، بازاریابی، تبلیغات در فضای مجازی و سایت‌های مطرح داخلی و بین‌المللی، توجه به مقوله برند‌سازی صنایع دستی، تلاش برای هر چه بیشتر آثار تاریخی استان در عرصه جهانی و سوق دادن بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه توریسم می‌تواند در جذب توریست داخلی و خارجی به سوی استان کرمانشاه موثر باشد.

وی افزایش تعطیلات رسمی به دو روز در هفته را راهکار دیگری برای معرفی بخش گردشگری دانست و گفت: دو روز تعطیلی در پایان هفته در بحث اقتصاد گردشگری تاثیر بسزایی دارد، سفرها باید توزیع شود تنها مختص ایام و تعطیلات خاصی نباشد، لذا با توجه به تحولات زیاد و تاثیرگذار گردشگری در عرصه جهانی باید برنامه جامع گردشگری استان بازبینی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار