پیام شهردار لاهیجان و آغاز سال تحصیلی جدید ؛
تابناک / همزمان با فرار رسیدن سال تحصیلی جدید ، سعید آگشته شهردار لاهیجان طی پیامی اظهار کرد: اول مهر آغاز فصل شکوفایی و حرکت به سوی پیشرفت است و مهر ، بهاری است برای رونق و رسیدن به دستاوردهای بزرگ از سوی کسانی که آینده سازان فردای ایران خواهند بود.
کد خبر: ۳۰۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 25 September 2016
تابناک / همزمان با فرار رسیدن سال تحصیلی جدید ، سعید آگشته شهردار لاهیجان طی پیامی اظهار کرد: اول مهر آغاز فصل شکوفایی و حرکت به سوی پیشرفت است و مهر ، بهاری است برای رونق و رسیدن به دستاوردهای بزرگ از سوی کسانی که آینده سازان فردای ایران خواهد بود.
 
 
 
 
اهمیت توجه به دانش آموزان امروز مانند رسیدگی به درختی است که در فصل خود محصول فراوان خواهد داد پس هرچه قدر برای این عزیزان تلاش و هزینه شور قطعا در آینده نتیجه مثبت آن مشاهده خواهد شد.
 
البته در خیلی از موارد آنطور که باید امکانات مناسب برای دانش آموزان فراهم نمی شود و از قدیمی بودن کلاس ها و امکانات آن تا فرسوده شدن مدرسه ها بدون نوسازی و تعمیر بخشی از این مشکلات است.
 
به علاوه گاها از گوشه و کنار شنیده می شود که برخی از مدیران و مسئولان مدارس هزینه های هنگفتی را از والدین دانش آموزان طلب میکنند در حالی که بر طبق قانون اساسی کشور تامین هزینه‌های تحصیل دانش آموزان تا انتهای مقطع دبیرستان بر عهده دولت خواهد بود.
 
البته کمک والدین نیز برای بهتر شدن روند آموزش دانش آموزان میتواند موثر باشد اما نه آنگونه که بخش اعظم هزینه ها از والدین دریافت شود.
 
به هرحال ضمن تبریک به مناسب آغاز بازگشایی مدارس و شروع فصل موفقیت و پیشرفت، همگان از مسئولین گرفته تا نهادهای مربوطه باید شرایطی را فراهم کنند تا زمینه شکوفایی ظرفیت های بالقوه این آینده سازان فراهم شود.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار