کد خبر: ۳۰۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 24 September 2016


رئیس کانون فرهنگیان بازنشسته کشور گفت: همزمان با روز خانواده و بازنشسته در روز سه شنبه هفته جاری جشن تکریم از300 فرهنگی بازنشسته کشور برگزار می شود.

احمد صافی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در البرز افزود: 770 هزار فرهنگی فرهیخته عضو کانون های بازنشستگی کشور هستند که برای آنان با حضور مسوولان کشوری و استانی جشن تکریم کرفته می شود.

وی اظهار کرد: شغل معلمی ، حرفه ای مقدس است که در جامعه اسلامی ایران دارای جایگاه ارزشمندی است.

وی با اشاره به اینکه معلمان رسالت خطیر فرزندان ایران زمین را در طول 30 سال دوره خدمت کاری بر عهده دارند خاطرنشان شد: مدارس کانون فکر و تربیت کننده نیروی کارآمد ، متعهد و توانمند برای آینده کشورند که معلمان در این مرکز مهمترین و حساس ترین نقش را بر عهده دارند.

رئیس کانون بازنشستگان کشورگفت: هر فرهنگی بازنشسته منبع و مرجعی از علم و تجربه در عرصه تعلیم و تربیت است که در مناطق مختلف کشور می توان از توانمندی آنان بهره برد.

صافی گفت: دانش آموزان در کلاس های درس معلمان در کنار علم آوزی ، مهارت های زندگی - تربیتی را آموخته و می آموزند تا ایرانی آباد و آزاد داشته باشیم.

وی از معلمان بازنشسته کشور بعنوان چراغ هدایت کننده افراد جامعه از تاریکی ها به سمت روشنایی دانست و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در امور بازنشستگان کشور اقدامات ارزنده ای انجام داده است که نسبت به گذشته این تغییرات حمایتی محسوس است.

وی بیان کرد: فرهنگیان بازنشسته نیز طعم شیرین این نگاه حمایتی ویژه دولت از بازنشستگان را چشیده اند.

وی در ادامه به ابراز خرسندی خود از شرکت در جشن بازگشایی متمرکز استانی البرز و قرائت پیام وزیر تلاشگر آموزش و پرورش در بین دانش آموزان و فرهنگیان پرداخت و افزود: در سال تحصیلی جدید دانش آموزان و فرهنگیان باید به گونه ای در مسیر علم و دانش حرکت کنند که رشد شاخص های علمی - پژوهشی را در سنگر مدرسه رقم بزنند.

وی البرز را مرکز علم ، فرهنگ ، نخبه پروری ، استعداد ، دلاوری ، الگوی ایثار ، هنر ، تولید، صنعت ، فناوری و پژوهش ذکر کرد و گفت: این ویژگی های منحصر به فرد حاصل سختکوشی معلمان ، دانش آموزان و اولیاء آنان در کنار نگاه مدیران دلسوز استان به نقش مهم تعلیم و تربیت در جامعه است.

وی تاکید کرد: معلمان بازنشسته هر سال همزمان با بازگشایی مدارس در جمع دانش آموزان و معلمان حضور پیدا می کنند تا یادآور شوند برای داشتن ایران آباد و زندگی هدفدار باید سخت تلاش کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار