کد خبر: ۲۹۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 20 September 2016


رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: کمبود فضای اداری مهمترین مشکل دادگستری استان البرز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، احمد فاضلیان بعد ازظهر امروز در حاشیه مراسم عملیات احداث ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان فردیس اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌ها توسعه خدمات قضایی به مردم است.

وی ادامه داد: در این راستا باید تلاش شود تا با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم در این زمینه انجام شود.

این مسؤول در ادامه سخنان خود یکی از مهمترین مشکلات دادگستری استان را کمبود فضای اداری دانست و گفت: براساس آمار موجود حدود 62 هزار متر مربع فضای اداری کمبود داریم که با توجه به احداث حدود 22 هزار متر مربع فضای اداری در سال گذشته پیش‌بینی می‌شود تا حدودی بخشی از نیازهای ما در این زمینه مرتفع شود.

فاضلیان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به یکی از پروژه‌های عمرانی قضایی استان البرز با زیربنای 18 هزار مترمربع اشاره کرد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده این پروژه در مدت زمان 18 ماه و با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال ساخته می‌شود.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز تا پایان سال‌جاری سه پروژه 5 هزار متر مربعی دادگستری در سه نقطه کلانشهر کرج ایجاد می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود به پروژه شورای حل اختلاف فردیس اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه در فاز اول با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال احداث می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به نیاز استان البرز برای افزایش تعداد قضات خاطرنشان کرد: سال گذشته 40 قاضی به مجموعه دادگستری استان اضافه شد و امسال نیز با تمهیدات اندیشیده شده به این مهم افزوده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار