فرماندار سنقر و کلیایی:
فرماندار سنقر و کلیایی گفت: در راستای اجرای سرشماری اینترنتی با شعار صحت، دقت و صرفه جویی، اطلاع رسانی در خصوص ثبت اطلاعات خانوارها به صورت اینترنتی ضروریست.
کد خبر: ۲۹۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 18 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، یاور محمدی روز یکشنبه در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سرشماری افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 به دو روش اینترنتی و حضوری برگزار خواهد شد.
وی افزود: روش اینترنتی از سوم تا 24 مهر ماه و روش حضوری از 25 مهر تا 25 آبان سال 95 اجرا خواهد شد.
فرماندار سنقر و کلیایی گفت: کسانی که با مراجعه به آدرس اینترنتیwww.sarshomari95.ir اطلاعات خانواده خود را وارد نمایند کد رهگیری دریافت خواهند کرد و در صورت مراجعه مامور سرشماری به درب منزل آنها فقط کد رهگیری که در اختیار دارند را ارایه می دهند.
محمدی افزود: کسانی هم که نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نکنند در مرحله حضوری بایستی تمام اطلاعات خانوار خود را به مامور سرشماری ارایه دهند که این کار مستلزم صرف وقت و انرژی زیادی خواهد شد.
وی از تامین مکان برای استقرار ستاد سرشماری واقع در ساختمان بوستان علم و فن آوری در ابتدای خیابان باغستان (مسیر تپه کشتارگاه) خبر داد و گفت: مراحل گزینش متقاضیانی که برای همکاری با این ستاد به صورت اینترنتی ثبت نام کرده بودند در حال بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار