کد خبر: ۲۹۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 14 September 2016


آئین اعطای بورس تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان مستعد البرز با حضور فعالان اقتصادی و مسئولان کشوری و استان به همت جامعه نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز 28 شهریورماه سال جاری برگزار می شود.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا گفت: تکریم و ارتقا فرهنگ نیکوکاری در جامعه، پاسداری از حریم منزلت اجتماعی فعالان بخش خصوصی، کمک به رشد فعالیت های خیرخواهانه و مساعدت مؤسسات خیریه در انجام امور خیر از جمله ماموریت های جامعه نیکوکاری ابرار است.

مسعود قاسمی افزود:جامعه نیکوکاری ابرار بر مبنای مأموریت خود در گسترش فرهنگ خدمت به همنوعان و ارتقا فرهنگ کمک به طبقات محروم و نیازمند در جامعه نقش موثری دارد.

وی خاطرنشان کرد: دفترنمایندگی جامعه نیکوکاری ابرار با هدف گسترش فعالیت های نیکوکاری و ارایه بورسیه تحصیلی به دانشجویان و تامین هزینه تحصیل دانش آموزان با استعداد و نیازمند توسط فعالان اقتصادی این استان راه اندازی شده است.

دبیر کل اتاق بازرگانی البرز با اشاره به روش های حمایت از افراد در جامعه نیکوکاری ابرار گفت: دانش آموزان مستعد تحصیل از طریق نمایندگان آن جامعه در اتاق های بازرگانی سراسر کشور با همکاری سازمان هایی مانند بهزیستی، آموزش و پرورش، کمیته امداد و دیگر موسسات حمایتی توسط مددکاران شناسایی می شوند.

قاسمی اضافه کرد: این افراد پس از تکمیل پرونده، در سیستم سامانه سراسری جامعه نیکوکاری ابرار ثبت و موردحمایت فعالان اقتصادی بورس تحصیلی می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار