تابناک: قائم مقام وزیر کشور در خصوص وضعیت استاندار اصفهان گفت: هر موقع هیات دولت شخصی را به عنوان استاندار منصوب کرد، آن موقع اعلام خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۹۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 14 September 2016
به گزارش ایسنا، محمدحسین مقیمی در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگاران ایرنا و ایسنا، اظهارکرد: در مورد تغییر و تحولات میان استانداران کشور، هر موقع هیات دولت گزینه مورد نظر وزارت کشور را تصویب کرد، آن موقع خبرش را رسما اعلام خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص تغییر فرماندارن نیز گفت: در مورد فرمانداران، تغییرات در سطح کشور به صورت بسیار جزئی انجام خواهد شد و تنها تعداد محدودی از فرمانداران به دلیل بازنشستگی و یا تغییر حوزه کار جابجا خواهند شد.

مقیمی در خصوص فعالیت های انتخاباتی برخی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری نیز گفت: فعالیت انتخاباتی براساس قانون زمان خاص مربوط به خود را دارد و هرگونه فعالیتی خارج از آن محدوده زمانی خلاف قانون است.

وی افزود: کسانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را دارند مهمتر از هر اقدامی باید قانون گرا باشند ، لذا افرادی که قانون را نادیده می‌گیرند هرگز نمی‌توانند مجری خوبی برای اجرای قانون باشند.

قائم مقام وزیر کشور گفت: ان‌شاء الله همه کسانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارند، اولین کار خود را توجه به قانون قرار دهند و دچار تخلف انتخاباتی نشوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار