ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با تبریک فرا رسیدن روز کارگر اظهار کرد: یازدهم اردیبهشت ماه سالروز گرامیداشت انسان‌های نستوه و خستگی‌ناپذیر است.
کد خبر: ۲۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 29 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با تبریک فرا رسیدن روز کارگر اظهار کرد: یازدهم اردیبهشت ماه سالروز گرامیداشت انسان‌های نستوه و خستگی‌ناپذیر است.

وی کارگران را افرادی زحمت‌کش و موتور محرکه اقتصاد کشور توصیف کرد و افزود: جامعه کارگری با وجود توطئه‌های سیاسی لحظه‌ای کارخانه و عرصه تولید را رها نکرده و همواره در کنار نظام اسلامی است.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه کارگران نقش ویژه‌ای در جبهه اقتصادی کشور دارند، تصریح کرد: سربلندی وطن اسلامی از افتخارهای بزرگ جامعه کارگری است.

قائدرحمتی کارگران را افرادی متدین، نجیب، انقلابی و مؤمن به هدف‌های انقلاب خواند و بیان کرد: برطرف کردن مشکلات در چارچوب نظام اسلامی در راستای گسترش عدالت از جمله ویژگی جامعه کارگری است.

دستگیری قماربازان در رشت

فرمانده انتظامی رشت نیز در جلسه مذکور با اشاره به گزارش مردمی مبنی بر قماربازی افرادی در بخش لشت‌نشاء اظهار کرد: ماموران انتظامی موضوع مذکور را به صورت ویژه پیگیری کردند.

رحیم شعبانی از شناسایی و دستگیری 10 نفر متهم قمارباز با هماهنگی مرجع قضایی در لشت‌نشاء خبر داد و افزود: 17 میلیون و 620 هزار ریال پول نقد، آلت استعمال مواد مخدر و به همراه مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و سوخته تریاک از متهمان کشف و ضبط شده است.

به گفته وی، قماربازان مذکور با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و تصمیم قانونی برای این افراد اتخاذ شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار