فرماندار سنقر و کلیایی:
فرماندار سنقر و کلیایی گفت: آنچه که موجب ماندگاری و ثبت تاریخی موضوع هفته دفاع مقدس در ایران اسلامی است و امروز موجب سربلندی و بالندگی ملت ایران می باشد، ماهیت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در جنگ با دشمن بعثی بود.
کد خبر: ۲۹۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 11 September 2016
به گزارش  تابناک به نقل از ایرنا؛  یاور محمدی روز شنبه در جلسه برنامه ریزی برنامه های سی و ششمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سنقر و کلیایی، اوضاع کنونی کشورهای همسایه ایران و جنگ و ناامنی ها را در این کشورها بخصوص عراق و سوریه تشریح کرد. 
وی افزود: این کشورها در سالهای گذشته بدون مشکل بودند و زندگی معمولی داشتند اما امروز به دلیل عادی شدن انفجارها و کشتارها، زندگی برای مردم این مناطق معنا و مفهوم خود را از دست داده است. 
فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه این حوادث با حمایت های آمریکا و اسراییل انجام می شود گفت: آنها درصدد هستند در دنیا نگاه منفی نسبت به دین اسلام ایجاد کنند. 
محمدی؛ لزوم ترویج فرهنگ ایثار و آشنایی نسل جوان با مقاومت و ایستادگی را با اجرای برنامه های نمادین در هفته دفاع مقدس مورد تاکید قرار داد. 
فرماندار سنقر و کلیایی همچنین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام دهه امامت و ولایت، معرفی ویژگیهای برجسته حضرت امیرالمومنین علی (ع) را با اجرای برنامه های متنوع از قبیل بازسازی واقعه غدیر مورد تاکید قرار داد. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنقر و کلیایی هم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آموزه های دفاع مقدس به نسل جوان را از اهداف برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد. 
 سرهنگ صمد محمدی گفت: برگزاری رژه یگانهای نظامی، انتظامی و بسیج، گلباران مزار مطهر شهدا و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، برگزاری ایستگاه صلواتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری یادواره شهدا و برگزاری نشست های بصیرتی و دیدار با امام جمعه را از مهمترین برنامه های هفته فاع مقدس در سنقر و کلیایی ذکر کرد. 
شهرستان سنقر و کلیایی با 92 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار