اخبار محیط زیست لرستان ؛
به گفته امیر حسین زلقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود در تابستان سال جاری با همکاری ادارات محیط زیست شهرستان دورود و منطقه حفاظت شده اشترانکوه بیش از 30 کارگاه آموزش صحرایی ویژه گردشگران دریاچه گهر در این منطقه برگزار گردید.
کد خبر: ۲۹۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 10 September 2016

_۱۱۳۷۵۷.jpg 

به گزارش تابناک لرستان ،به گفته امیر حسین زلقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود در تابستان سال جاری با همکاری ادارات محیط زیست شهرستان دورود و منطقه حفاظت شده اشترانکوه بیش از 30 کارگاه آموزش صحرایی ویژه گردشگران دریاچه گهر در این منطقه برگزار گردید.

زلقی با بیان اهمیت امر آموزش در فرهنگ سازی و حفاظت از محیط زیست اجرای موفق این طرح را گامی مهم در راستای ارتقا سطح دانش محیط زیستی گردشگران در منطقه حفاظت شده اشترانکوه و دریاچه گهر دانست و بر تداوم این چنین برنامه های اموزشی در طول سال تاکید کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود اظهار امیدواری کرد که با اجرای برنامه های آموزشی شاهد ارتقاء دانش محیط زیست در سطح جامعه باشیم که نتیجه آن حفاظت بهتر و جلوگیری از تخریب در عرصه ها محیط زیست خواهد بود.

* دستگری متخلفین شکار در شهرستان دلفان

همچنین قاسم دلفانی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان از دستگیری شکارچیان  متخلف در سد تاج امیر خبرداد.

وی با اعلام این خبر گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست این اداره در حین گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی شهرستان جهت جلوگیری از تخلفات ز یست محیطی و شکار و صید در منطقه سد تاج امیر به شکارچیان غیر مجاز برخورد نموده که پس از متوجه حضور نیروهای یگان و حفاظت متواری شدند.

دلفانی افزود نیروهای یگان طی تعقیب و گریز موفق به دستگیری یک نفر از متخلفین و از وی یک قطعه پرنده آبزی پاشلک شکار شده کشف و ضبط گردید که به اداره انتقال و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد،

دلفانی بیان داشت: از طبیعت دوستان عزیز درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با شماره تلفن گویای 1540 تماس حاصل فرمایند.

 
منبع: تابناک
برچسب ها: شکار ، تخلف ، محیط زیست ، گهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار