وی تماشای این بازی برای عموم را رایگان خواند و افزود: این بازی با همکاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، فرماندار فومن و باشگاه‌های ملی‌پوشان مهرداد زهری و شهرداری فومن برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 28 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مهرداد زهری با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال مذکور اظهار کرد: پیشکسوتان استقلال تهران و منتخبان فومن اول خرداد ماه امسال در این شهرستان، دوستانه به مصاف هم می‌روند.

وی تماشای این بازی برای عموم را رایگان خواند و افزود: این بازی با همکاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، فرماندار فومن و باشگاه‌های ملی‌پوشان مهرداد زهری و شهرداری فومن برگزار می‌شود.

پیشکسوت فوتبال ایران استعدادیابی نخبه‌های فوتبال در شهر و روستاها را از برنامه‌های مهم فوتبال فومن عنوان کرد و گفت: در این راستا به دنبال عقد قرارداد با آموزش و پرورش هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت مسئولان از طرح استعدادیابی نخبه‌های فوتبال، تصریح کرد: آکادمی فرهنگی‌ورزشی فوتبال ملی‌پوشان مهرداد زهری به مدت 14 سال است که آموزش فوتبال در سنین 6 تا 14 سال را به‌عهده دارد.

به گفته زهری، بازیکنان نخبه بالای 15 سال پس از تست فنی و موفقیت آنها به باشگاه‌های بزرگ کشور و ملوان انزلی، داماش و دخانیات رشت معرفی می‌شوند.

وی از خرید امتیاز لیگ برتر فوتبال گیلان برای حضور باشگاه زهری با نام ملی‌پوشان فومنات در مسابقات لیگ استانی خبر داد و یادآور شد: فومن قطب سوم فوتبال گیلان است و پایه‌های فوتبال این شهر را تحکیم می‌بخشد.

مدیر و موسس باشگاه فرهنگی و ورزشی «آکادمی فوتبال» ملی‌پوشان مهرداد زهری، درباره تیم فوتبال شهرداری فومن افزود: این تیم پرچمدار فوتبال فومن بوده و از کادر فنی، بازیکنان و هواداران ارزنده برخوردار است.

وی پایه‌های فوتبال فومن را نیازمند قوی شدن دانست و یادآور شد: بها دادن به بازیکنان بومی به ویژه در روستاها برای تقویت پایه‌های فوتبال این شهرستان از برنامه‌های مهم ماست.

 مهرداد زهری یکی از پیشکسوتان فومنی فوتبال کشور است که اکنون در زمینه استعدادیابی نوجوانان و نونهالان فوتبال این شهرستان فعالیت دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار