معاون رئیس جمهوری مطرح کرد
مولاوردی با بیان اینکه فاصله زیادی بین وضعیت موجود با استانداردها و اهداف در حوزه زنان وجود دارد اظهار داشت: در برنامه پنجم موضوع حقوق زنان در اولویت سیاست‌ها قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 27 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: حفظ و رعایت حقوق زنان یکی از شعار‌های اصلی حسن روحانی در دوران تبلیغات انتخاباتی بود.
وی بخش مهمی از برنامه تبلیغاتی خود را به این حوزه اختصاص داد و حال
شهین‌دخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در آیین تحلیف کارآموزان وکلای دادگستری البرز به صراحت از وجود کاستی در این حوزه اعتراف می‌کند.
وی در این همایش اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات توجه به امور زنان است که باید در اولویت قرار گیرد.
وی تأکید کرد: در این راستا باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی خلأهای قانونی در امور زنان را شناسایی کرده و مسیر ارائه خدمات به زنان را ارتقا دهیم.
این مسئول با بیان اینکه فاصله زیادی بین وضعیت موجود در حوزه زنان وجود دارد افزود: در برنامه پنجم موضوع حقوق زنان در اولویت سیاست‌ها قرار گرفته است.
مولاوردی بیان داشت: رفع نارسایی‌ها در امور زنان یکی از مهمترین وظایفی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: در این راستا، طرح وکیل خانواده در دادگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و در برنامه ششم توسعه تمهیداتی برای این مهم در نظر گرفته شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه سخنان خود به یکی از برنامه‌های امسال اشاره کرد و گفت: در سال جاری طرح دوستدار خانواده در دست اقدام قرار دارد.
مولاوردی اعلام کرد: در این زمینه کارگروهی ویژه تشکیل شده است و براین اساس نیز تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های پژوهشی و تحقیقی منعقد شده است.
در ادامه این مراسم محمد صادقی‌راد رئیس کل دادگستری استان البرز نیز طی سخنانی با بیان اینکه وکلا وظیفه سنگینی برای احقاق حقوق مردم بر عهده دارند بیان داشت: شعار امسال دادگستری استان البرز تکریم ارباب رجوع، تحقق عدالت، تلاش، بیطرفی و رضایتمندی مردم است.
دراین آیین 80 نفر از کارآموزان کانون وکلای دادگستری استان البرز سوگندنامه قرائت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار