استاندار همدان از پرداخت 50 درصدی مطالبات گندمکاران استان تا 15 شهریورماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 25 August 2016
استاندار همدان از پرداخت 50 درصدی مطالبات گندمکاران استان تا 15 شهریورماه جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدناصر نیک‌بخت در دیدار با مردم شهرستان رزن، اظهار کرد: ۵۰ درصد مطالبات کشاورزان استان همدان بابت خرید تضمینی گندم تا ۱۵ شهریورماه پرداخت می‌شود و مابقی به تدریج به حساب گندمکاران واریز خواهد شد.

وی تصریح کرد: دولت اگر می‌خواست می‌توانست گندم را ارزان‌تر قیمت تمام شده خرید تضمینی به کشور وارد کند اما برای ارزش‌گذاری به کار کشاورزان اقدام به خرید گندم از کشاورزان کرد.

نیک‌بخت در ادامه دولتمردان را خدمتگزاران مردم معرفی و اظهار کرد: با برگزاری این جلسات و بیان اقدامات صورت گرفته و بررسی اوضاع مملکت باید امید را در دل هموطنان زنده نگهداریم چرا که هر کجا به امید مردم آسیب وارد شود، مایه امیدواری دشمنان خواهد بود بنابراین باید تلاش‌ها در راستای امیدواری به نظام و دولت برآمده از مردم سالاری‌دینی پایدار صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حمایت‌های مردم از نظام در مسائل مختلف نشان‌دهنده آگاهی آنان است، پشتیبانی مردم از نظام را از علل موفقیت دولت برشمرد و افزود: هجمه دشمنان نشان از پیشرفت دولت است.

استاندار همدان گفت: وجود تحریم‌ها بسیار ظالمانه بوده و فشار سنگینی را به کشور وارد آورد با این حال در دل این تحریم‌ها جوانان ما خوش درخشیدند و حماسه آفریدند و شاهد پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف بودیم.

نیک‌بخت در ادامه به سفر ریاست جمهوری به استان اشاره و تصریح کرد: از مجموع ۸۵۶ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی سفر ریاست جمهوری تا کنون ۶۰۰ میلیارد تومان به استان همدان اختصاص داده شده است و باید تا پایان سال مالی امسال تمامی ۴۴ پروژه درنظر گرفته شده عملیاتی شود.

وی ادامه داد: 5 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ایران از نتایج برجام بوده که بسیار حائز اهمیت است البته از سرمایه‌گذاری های خارجی به شرط وارد کردن تکنولوژی استقبال خواهد شد.

فرماندار شهرستان رزن نیز گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان رزن در سال گذشته 12 میلیارد تومان بوده که امسال این اعتبار به 18 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است که شاهد رشد 50 درصدی اعتبارات عمرانی هستیم.

فتحعلی حسینی افزود: یکی از اولویت‌های این شهرستان مدیریت منابع آبی بوده که از 150 میلیون مترمکعب آب صرفه‌جویی شده در قالب طرح حفاظت از منابع آبی، 71 میلیون مترمکعب مربوط به شهرستان رزن است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت 102 طرح عمرانی در این شهرستان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود که این طرح‌ها افزون بر 51 میلیارد تومان اعتبار را به خود اختصاص داده است.

حسینی تصریح کرد: میزان طرح‌های آماده بهره‌برداری رزن نسبت به  سال گذشته از نظر تعداد 40 درصد و از نظر اعتباری 20 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: افزایش طرح‌های بهره‌برداری شده بیانگر این است که با وجود محدودیت منابع اعتباری، دولت تدبیر و امید توانسته در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام‌های مثبتی بردارد.

حسینی در ادامه گفت: با توجه به بحث‌های پیش آمده در کمیسیون مجلس مبنی بر خروج از محرومیت شهرستان رزن و درنظر داشتن این امر که رزن در شاخص‌های مختلف توسعه لازم را پیدا نکرده، خواستار پیشگیری از عملی شدن این امر هستیم.

فرماندار شهرستان رزن در ادامه به بیان فعالیت‌های شاخص صورت گرفته دستگاه‌های اجرایی در شهرستان رزن پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار