تابناک تهران - سومین شهردار پرند هم استعفا داد. در پی حاضر نشدن علی یحیی پور برای پاسخگویی به سوالات شورای شهر دستورکار یکصدو پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر پرند، از رأی براعتماد یا عدم اعتمادبه شهردار به بررسی استعفای یحیی پور تغییر کرد.
کد خبر: ۲۷۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 17 August 2016
پرند شهری تازه تأسیس است که در عمر کم خود شاهد استعفای 3 شهردار بوده، مدتی بود که بحث استیضاح شهردار پرند در دست اعضای شورای شهر خبرساز شد و در نهایت 25ام مرداد ماه جلسه استیضاح شهردار پرند در حالی بدون حضور شهردار در شورای شهر برگزار شد، که اعضای شورا، علی یحیی پور، را حاصل بی تدبیری و بی تجربگی شورای شهر دانستند. پاسخگویی شهردار به سوالات شورای شهر دستور جلسه علنی بود که متاسفانه بدون حضور علی یحیی پور برگزار شد.

عدم تمکین شهردار به مصوبات شورای شهر و نادیده گرفتن دستورات مقامات بالادستی، عدم سکونت شهردار در پرند، عدم تعامل با مردم در مسائل مختلف، عدم تکریم ارباب رجوع و بی توجهی به ایثارگران و خانواده معزز شهدا، عدم شفافیت در مزایده‌ها و مناقصات و عدم حضور شهردار در جلسات رسمی شورا و عدم حضور در کمیسیون های تخصصی شورا مشکلاتی بود که قرائت شد.پرند در کشاکش تغییرات

اما امروز دستورکار یکصدو پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر پرند، از رأی براعتماد یا عدم اعتمادبه شهردار به بررسی استعفای یحیی پور تغییر کرد. بعد از قرائت، این استعفا نامه با هفت رأی موافق پذیرفته شد.

بعد از پذیرفتن استعفای یحیی پور، انتخاب سرپرست شهرداری برای مدت 3 ماه در دستورکار قرار گرفت که گزینه های سرپرستی به این ترتیب بود: "فیض الله چراغی، محمد اسدی، جاوید رحیمی مزرعه وسامان اسکندری." و در نهایت "فضل الله چراغی" با کسب پنج رأی برای مدت سه ماه به عنوان سرپرست شهرداری پرند انتخاب شد.

با این تغییر و جابه جایی امیدورایم انتخاب بعدی مردم شهر پرند انتخابی مصمم باشد تا شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این شهر و رفاه حال ساکنانش باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار