پژمان قلعه نوعی، ملی‌پوش گلستانی حاضر در المپیک:
پژمان قلعه‌نوعی اظهار کرد: خوشبختانه شرایطم در برزیل خوب است اما متاسفانه وضعیت مکان اقامت ما اصلا مناسب نیست و فضای بسیار کوچکی را در نظر گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۷۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 16 August 2016
ملی‌پوش گلستانی حاضر در مسابقات المپیک ریو برزیل گفت: قول می‌دهم هرچه در توان دارم استفاده کنم تا رکورد خوبی را ثبت کنم و شرمنده مردم نشوم.
پژمان قلعه‌نوعی اظهار کرد: خوشبختانه شرایطم در برزیل خوب است اما متاسفانه وضعیت مکان اقامت ما اصلا مناسب نیست و فضای بسیار کوچکی را در نظر گرفته‌اند.

وی ادامه داد: متاسفانه در نخستین شب حضورم در محل دهکده المپیک برزیل حتی پتو و بالشت نداشتم و کیفم را زیر سرم گذاشتم اما امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی را در این مسابقات مهم به ثبت برسانم.

ملی پوش گلستانی حاضر در المپیک برزیل خاطرنشان کرد: از شما هم‌وطنان و هم‌استانی‌های عزیزم در استان گلستان تقاضا دارم من و همه ملی‌پوشان را دعا کنید.

قلعه‌نوعی بیان کرد: دوست دارم رکوردی را ثبت کنم که پیش مردم استان گلستان، ایران اسلامی و مربیانم شرمنده نباشم.

وی با تاکید بر اینکه قول می‌دهم هرچه در توان دارم استفاده کنم تا رکورد خوبی را ثبت کنم، متذکر شد: روز چهارشنبه ساعت 17 به وقت ایران مسابقاتم شروع می‌شود و امیدوارم بتوانم جواب لطف و دعاهای شما مردم را با شایستگی بدهم.

پژمان قلعه‌نوعی جوان 24 ساله اهل شهرستان کردکوی است که به عنوان یکی از نمایندگان تیم ملی کشورمان در رشته پرتاب چکش در المپیک ریو برزیل حاضر شده است.

وی به همراه کاوه موسوی در این رقابت‌ها با نمایندگان 20 کشور دنیا رقابت خواهد کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار