مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در این خصوص گفت : این دو تیم در هفته بیست و دوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور رو در وری هم قرار می گیرند
کد خبر: ۲۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 26 April 2015
مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در این خصوص گفت : این دو تیم در هفته بیست و دوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور رو در وری هم قرار می گیرند . 

به گزارش تابناک گیلان ،مجتبی پوربخش  افزود : بر این اساس ، این مسابقه عصر روز سه شنبه هفته جاری هشتم اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و تیم داماش در این بازی میهمان است . 

وی اظهار کرد : با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت های لیگ دسته اول ماندگار شده ، این تیم می تواند بدون استرس مقابل تیم قدرتمند سیاجامگان قرار گیرد .

وی ادامه داد : امیدواریم که تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار نیز بتواند با ارایه یک بازی زیبا برابر حریفش به برتری برسد تا این رقابت ها را با پیروزی به اتمام برساند .

وی بیان کرد : تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم سیاجامگان خراسان با کسب 38 امتیاز در مکان نخست جدول گروه خود قرار دارد و تیم داماش گیلان نیز با کسب 26 امتیاز در مکان ششم قرار دارد . 

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد : در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 24 تیم حضور دارند که در دو گروه 12 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار