معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک در حد و اندازه یک انقلاب فرهنگی در سیستان و بلوچستان است.
کد خبر: ۲۷۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ 11 August 2016

علی‌اصغر جمشیدنژاد صبح امروز در آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی اظهار داشت: امسال جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام در شرایطی ١٥ سالگی خود را جشن گرفت که استان سیستان و بلوچستان میزبان دومین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در راستای پاسداشت مقام و جایگاه امام رضا علیه‌السلام پیش‌بینی شده است، افزود: این جشنواره خیرات و برکات فراوانی بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری ما در استان به دنبال دارد.

وی جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در راستای گرایش بیشتر جامعه به معنویت دانست و گفت: برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک در حد و اندازه یک انقلاب فرهنگی در استان است.

جمشیدنژاد  اقدام برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک در زاهدان در دهه کرامت را مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: بخش عمده مردم استان اعم از شیعه و سنی به کرامات امامان ما اعتقاد دارند لذا برگزاری این جشنواره در زاهدان کار ارزنده و در خور تحسین بود.

وی افزود: تا کنون نه دوره از جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بخش علمی، پژوهشی، فضائل رضوی و همچنین یک دوره در بخش جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی در زاهدان برگزار شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار