مدافع فصل گذشته پرسپولیس با باشگاه تراکتورسازی تبریز وارد مذاکره شد.
کد خبر: ۲۷۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 09 August 2016
 رامین رضاییان که امیدوار بود در پرسپولیس ماندگار شود پس از آنکه در جلسه روز گذشته با برانکو ایوانکوویچ متوجه شد جایی در این تیم ندارد با باشگاه تراکتورسازی تبریز وارد مذاکره شد.

مذاکرات طرفین از شب گذشته آغاز شده و توافقات اولیه نیز صورت گرفته است.

قرار است رضاییان پس از گرفتن رضایتنامه اش از باشگاه پرسپولیس راهی تبریز شود. هرچند وی گفت وگوهایی را با مصطفی آجرلو داشته است و امیر قلعه نویی نیز تاکید دارد که رامین به تبریز برود.

 قلعه نویی:یک بازیکن خوب به تراکتور اضافه شد/رفتار خوبی با ما نمی شود


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: متاسفم که در شهر خودمان با ما رفتار خوبی نشد.

امیر قلعه نویی در گفت وگو با کاپ، درباره دیدار تیمش برابر پیکان اشاره کرد و اظهار داشت: در طول مربیگری ام بازی های زیادی را تجربه کردم اما این برد به من خیلی چسبید و یکی از روزهای خوب کاری ام بود. ما وقتی فیلم بازی را نگاه کردیم به تلاش و عملکرد بچه هایمان بیشتر واقف شدیم. از لحاظ فاصله بین خطوط ، تعداد پاس و ایجاد موقعیت ایده آل بودیم هرچند پیکان هم تیم بسیار بزرگی است و در آینده خواهید دید که چه عملکردی خواهد داشت.

سرمربی تراکتورسازی در توضیحات فنی خود پیرامون بازی با پیکان اضافه کرد: ما حتی اجازه ندادیم به دروازه بان نزدیک شوند و فقط روی یک صحنه که گل بچگانه ای خوردیم آنها خطری ایجاد نکردند. پیکان از لایه های دفاعی قدرتمندی برخوردار است و به نظر من کمتر تیمی می تواند به این لایه ها نفوذ کند. خداراشاکرم که ما موفق به این کار شدیم و سه امتیاز را  گرفتیم اما دو مورد است که باید به آن اشاره کنیم. تیم ما نباید به سادگی گل بخورد و ضمنا موقعیت هایی که برایمان ایجاد می شود را باید به نحو احسنت استفاده کنیم.

وی درباره عملکرد محمد نوری در اولین بازی ای که در لیست 11 نفره تراکتورسازی قرار داشت خاطرنشان کرد: از قول من بنویسید که یک بازیکن خوب به تراکتورسازی اضافه شد که نام او محمد نوری است. قبلا هم گفته بودم که محمد به کمی زمان نیاز دارد او از فوتبال قطر به اینجا آمده بود و حقیقت این بود که توقع داشت به پرسپولیس برگردد اما این اتفاق نیفتاد و به همین دلیل باید به او فرصت می دادیم تا حال و هوایش تغییر کند. در بازی با پیکان محمد نوری را به عنوان بازیکن آزاد در ترکیب قرار دادم و دو موقعیت خوب گلزنی داشت که اگر بدشانس نبود در همین بازی پایش به گلزنی باز می شد.

قلعه نویی درباره شایعه بیرون ماندن فرزاد حاتمی از ترکیب به دلیل مسایل انضباطی گفت: چنین چیزی نیست در تیم ما همه بازیکنان نظم را رعایت می کنند. ما هم براساس شرایط تمرینی دست به مهره چینی می زنیم.

وی درباره مصدومیت محسن بنگر بیان داشت: ما 20 روز تعطیلی لیگ را فرصت داریم تا محسن به فرم ایده آل برسد. البته الان هم با تیم تمرین می کند و احتمال دارد که در بازی بعدی از او استفاده کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره بحث جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس گفت: رامین بازیکن بسیار خوبی است من قبلا هم به شما گفته بودم که از نظر فنی جزو مهره های توانمند محسوب می شود. من به مسایل دیگر او ورود نمی کنم اما طبیعی است که چنین بازیکنی پیشنهادات زیادی داشته باشد.

قلعه نویی در پایان در پاسخ به این سوال که به رغم نامشخص بودن محل برگزاری دربی تبریز چرا وی سکوت کرده است اذعان داشت: من چه حرفی بزنم. ما میهمان هستیم و باید هرجایی که تیم میزبان اعلام کرد بازی کنیم اما حقیقت این است که با تراکتورسازی در شهر خودش رفتار خوبی نمی شود. آقایان می توانستند ورزشگاه باغشمال را در اختیار تراکتورسازی و ماشین سازی قرار دهند امااین اتفاق نیفتاد. میلیون ها آذری نگران تیم شان هستند و به نظرم این رفتارها نه در شأن تراکتورسازی است و نه در شأن استان.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار