کد خبر: ۲۷۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 09 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند گفت: امروز جامعه به خبرنگار دانا و جسور نیاز دارد.

 محمد بازوند ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران طی سخنانی با تاکید بر اینکه جامعه باید خبرنگار به روز، فعال، جسور، دانا و ژرف اندیش داشته باشد اظهار داشت: امروز با ارزش ترین کالا در دنیا خبر بوده و در شرایط فعلی اگر جامعه ای می خواهد قدرتمند باشد باید دانا باشد.

وی با تاکید بر اینکه منتشر کننده دانایی در سطح جامعه خبرنگاران هستند افزود: قدرتمند ترین قشر جامعه خبرنگاران فعال، جسور و دانا هستند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید ارزش کار خود را بدانند تصریح کرد: خبرنگاران می توانند در جامعه ارزش آفرین باشند و هنجارهای خوب را در جامعه رواج دهند و موجبات رشد، شکوفایی و بالندگی جامعه را فراهم آورند.

بازوند در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: درخشان ترین شهیدان در هشت سال دفاع مقدس کسانی بودند که خبرنگار بودند و نبرد رزمندگان ما را با دشمن ثبت و ضبط کردند و امروز ما به آنها با گذشت سالها افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز رسانه ها در دو جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار دارند ادامه داد: امروز یک طرف رسانه های باطل مانند «سی ان ان» و « بی بی سی» به عنوان رسانه های دروغین و در یک طرف نیز خبرنگاران آزاد اندیش در سراسر دنیا و جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان اینکه خبرنگاران آزاد اندیش به دنبال بیان واقعیت ها و حقیقت هستند که نمونه آن شهید صارمی بود افزود: خبرنگاران آزاد اندیش به دنبال دانایی در جامعه بوده و تحت عنوان افسران و سربازان جنگ نرم در جامعه فعالیت دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار