مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گردهمایی روز خبرنگار:
17 مرداد به مناسبت روز خبرنگار با حضور اکبر ملکی، معاون امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، استاندار یزد و خبرنگاران استان در هتل سنتی یزد گرامی داشته شد.
کد خبر: ۲۷۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵ 09 August 2016
به گزارش تابناک یزد،  مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این گردهمایی گفت:افرادی که حق رای دارند حتما در انتخابات خانه مطبوعات  شرکت کنند.
 علی غیاثی ندوشن اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان صدور مجوز برای نشریات در دولت تدبیر و امید از چهار سال به چهار ماه کاهش یافته از سایت ها در خواست داریم به صورت قانونی و با کسب مجوز به نشر اخبار اقدام کنند.

صاحبان رسانه می توانند پنج خبرنگار را بیمه کنند/ محرومیت رسانه هایی که خبرنگاران را بیمه نمی کنند

معاون امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقداماتی مانند راه اندازی سایت سمان و تشویق و تنبیه هایی برای نشریات در نظر گرفته است تا صاحبان رسانه خبرنگاران خود را بیمه کنند چرا که هر نشریه می تواند تا پنج نفر خبرنگار را بیمه کند.  
اکبر ملکی اظهار کرد: نشریه ای که پنج نفر از خبرنگاران خود را بیمه کند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوبرابر هزینه بیمه را به مدیر مسئول بر می‌گرداند و اگر نشریه ای از این کار اجتناب کند سایر حمایت ها را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آن نشریه دریغ خواهد کرد.
وی تاکید کرد: همت مدیران و صاحبان نشریات را می طلبد تا خبرنگار به حق خودش برسد.
استاندار یزد هم در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت:17مرداد و روز خبرنگار و روز شهادت شهید صارمی است و همین موضوع مسئولیت خبرنگار را سنگین می کند چراکه باید کرامت انسانی، صداقت و حق طلبی را همواره رعایت کند و حافظ خون شهدا باشد.  
سید محمد میرمحمدی بابیان اینکه از انتقاد و پیشنهادخبرنگاران استقبال می کنیم، اظهار کرد: دولت و مردم از هم جدا نیستند و اتحاد و انسجام ما موجب امنیت جامعه ما در این منطقه متلاطم از نظر سیاسی است.
در این مراسم همچنین از خانواده سه پیشکسوت مطبوعات استان یزد تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار