استاندار خراسان جنوبی:
استاندار خراسان جنوبی گفت: شهید محمود صارمی یکی از اسوه های ماندگار عرصه خبر و خبرنگاری است، جان خود را در راه روشنگری جامعه و دفاع از مظلومیت و رسوا کردن ظالمان و مستکبران ایثار کرد.
کد خبر: ۲۷۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴ 07 August 2016

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی، سید علی اکبر پرویزی در پیامی به مناسبت 17مرداد، روز خبرنگار افزود: خبرنگار، جستجوگر، هدفمند، قانونمند، نکته بین و در هرحال مدافع حقوق مردم و تصویرگرِ روایت زندگی و تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و نقش مهم و موثر آن در هر زمانی، غیرقابل انکار است.
وی اضافه کرد: در دنیای امروزی که فناوری های ارتباطی پیشرفته و متعدد، دستیابی سریع و آسان به اطلاعات را محقق کرد، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی در این پیام نوشت: این مهم بر عهده فعالان عرصه خبر و رسانه، بالاخص خبرنگاران صدیق و شجاع است که همواره با رعایت اخلاق رسانه ای، توجه به مصالح جامعه و حفظ امانت، به بیان واقعیت ها پرداخته اند.
وی ادامه داد: خبرنگاران در مقام روشنگری و فرهنگ سازی، استیفای حقوق مردم و تقویت روحیه امید، نشاط و آرامش در جامعه که هدف اصلی یک خبرنگار متعهد و حرفه ای است، تلاش می کنند.
استاندارخراسان جنوبی بیان کرد: برخورداری از مهارت های مختلف نویسندگی، پژوهشی ، تخصصی، نوآوری های حرفه ای و بهره مندی از اخلاق، وجدان کاری و تخصص، از ملزومات اجتناب ناپذیر یک خبرنگار موفق و موثر است.
وی در این پیام خبرنگاران را چشمان بیدار جامعه و مشاوران خوبی برای مسئولان اجرایی یاد کرد که بدون وابستگی به جریان سیاسی، به دور از افراط و تفریط به انعکاس دستاردهای نظام و دولت پرداخته و همواره با آگاهی و بصیرت برای اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی تلاش می کنند.
« اینجانب با گرامیداشت یاد شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار، به همه فعالان رسانه در استان خداقوت گفته، امیدوارم خبرنگاران و همه فعالان خبر و رسانه، با مطالعه و تحقیق، انعکاس واقعیت های جامعه ، بیان نقاط ضعف و ارائه راهکارهای مناسب، همراه با مردم استان و مسئولان در جهت توسعه همه جانبه استان گام بردارند.»

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار