خیرین مدرسه ساز برای رفع نیازهای آموزشی نیر 6 پروژه آموزشی را دراین شهرستان در دست اجرا دارند.
کد خبر: ۲۷۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 05 August 2016

به گزارش روزجمعه ایرنا، مهدی احمدی فرماندار نیر در حاشیه کلنگ زنی مدرسه روستایی بوسجین گفت : بسیاری از مدارس این شهرستان بخصوص در مناطق روستایی نیازمند نوسازی است.
وی به اقدام بنیاد برکت در امر مدرسه سازی در شهرستان نیر اشاره کرد و افزود: شهرستان نیر هم اکنون در بخش های مختلف نیازمند حمایت است تا بتواند با سرعت بیشتر در زمینه توسعه اقتصادی و کارآفرینی گام بردارد.
فرماندار نیر یادآور شد: مشارکت در اجرای طرح های اقتصادی با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند زمینه ساز اشتغال پایدار برای جوانان این شهرستان باشد.
احمدی اضافه کرد: اجرای برنامه های مختلف در زمینه توسعه گردشگری در این شهرستان از دیگر محورهایی است که بنیاد برکت می تواند با ورود به این عرصه به حمایت مردم مناطق کمتر توسعه یافته ای که در حوزه های گردشگری ساکن هستند، بشتابد.
وی گفت: تحقق سند تدبیر و توسعه این شهرستان که بر اساس محورهای مختلف از جمله هسته گردشگری و صنعت و گشاورزی تدوین شده است می تواند راه را برای سرمایه گذاری این بنیاد هموار کند.
احمدی بیان کرد: این شهرستان آماده همکاری همه جانبه با بنیاد برکت و ایجاد تسهیلات لازم برای فعالیت های مطلوب عمرانی ، فرهنگی و اقتصادی آن در این شهرستان برای کاستن از بار رنج محرومیت های مردم است
وی فعالیت بنیاد برکت را برکت و نعمتی برای جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر اجتماعی دانست و گفت: انجام چند طرح اقتصادی نیز در شهرستان ه نیر به بنیاد برکت پیشنهاد شده است که در صورت موافقت، اجرایی می شود.
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال 86 به منظور توانمندسازی اقتصادی و مشارکت با کارآفرینان برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و تقویت تولید با اتکا به منابع و ظرفیت های بالقوه و بالفعل مناطق کمتر توسعه یافته کشور و تقویت زیرساخت های آموزشی و فرهنگی و زیربنایی در مناطق مذکور تأسیس شده است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار