بغض گره خورده شهردار شکست؛
تابناک: شهرداری که این روزها برای ساخت سالن اجلاس سران از نظر بودجه ای با بدعهدی دولت مواجه شده است و باید یک تنه این بار را منزل برساند، به قول جمالی نژاد این پروژه، به یک سنگ بزرگ جلوی پای شهر اصفهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۲۷۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 03 August 2016

تابناک اصفهان: وقتی حرف های صریح و پوست‌کنده دیگر جواب نمی دهد و گوش آنهایی که باید بدهکار به مطالبات مردم باشد، از گلایه‌ها و انتظارات مردمی پر شده است، کار مسئولانی که درصدد رساندن صدای خود به مدیران بالادستی هستند، به شعر خواندن می‌کشد.

مردم اصفهان که رنج بی‌آبی و خشکی زاینده رود را با چاشنی سرب در هوا و آلودگی خاک و رتبه اول در بیماری‌های صعب‌العلاج را همچون استخوانی در گلو سال‌هاست به یادگار دارند، این روزها از هزار وعده خوبان که یکی وفا نکرد به تنگ آمده‌اند و دیگر چشم امید خود را بر وعده‌های بی‌عمل بسته‌اند.

همین ناامیدی مردم از تدبیر برخی مسئولان، به سطح مسئولان هم کشیده است و بسیاری از فعالان سیاسی، اجتماعی و همچنین مدیران شهری اصفهان هم پا به پای مردم به گلایه از وضعیت موجود و بی‌توجهی‌ها به نصف جهان صدای اعتراض خود را با حرف هایی متفاوت به مسئولان بالاتر برسانند.

این روند تاجایی برای اصفان نگران کننده شده است که روز گذشته شهردار اصفهان در نشست فعالان اقتصادی استان و اتاق بازرگانی اصفهان با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از نوع نگاه‌ها به اصفهان انتقاد کرد و با زبان گلایه از وعده های دولت و اجرایی نشدن آنها انتقاد داشت.

جمالی نژاد که دلش از بی‌مهری‌ها به استانی که شهید پرور است و بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است، پر بود، با این شعر که "آواز عاشقانه ما در گلو شکست، حق با سکوت بود، صدا در گلو شکست، دیگر دلم هوای سرودن نمی کند، تنها بهانه ی دل ما در گلو شکست، سربسته ماند بغض گره خورده در دلم، آن گریه های عقده گشا در گلو شکست"!.

شهردار اصفهان که گویی سنگینی بغض‌های اصفهان برای مردمش که روز به روز با بیماری‌های صعب‌العلاج به سختی دست و پنجه نرم می‌کنند اما از کم‌ترین حق خود که توجه از سوی دولتمردان به این خطه است، را با خود به اتاق بازرگانی اصفهان آورده بود از عدم تعهد دولت به وعده خود در خصوص سالن اجلاس، آلودگی پالایشگاه اصفهان و عدم پرداخت عوارض گلایه کرد.

شهرداری که این روزها برای ساخت سالن اجلاس سران از نظر بودجه ای با بدعهدی دولت مواجه شده است و باید یک تنه این بار را منزل برساند، به قول جمالی نژاد این پروژه، به یک سنگ بزرگ جلوی پای شهر اصفهان تبدیل شده است. شهردار اصفهان در این خصوص گفت: روزی آمدند و گفتند این اجلاس باید در اصفهان برگزار شود و این سنگ بزرگ را جلوی پای شهرداری اصفهان قرار دادند که دولت از پرداخت بابت آن اجتناب می‌کند و مرتباً 100 میلیارد، 100 میلیارد در این بخش در حال هزینه هستیم.

جالب اینجاست که بعد از همه این حرف‌ها، شهردار اصفهان در پاسخ گلایه‌هایش تنها یک شعر از تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در جلسه دیروز تحویل گرفت!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار