دبیر جشنواره ملی خلیج فارس گفت: جشنواره ملی خلیج فارس به مدت سه روز در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 24 April 2015
تابناک بوشهر: پرویز حاجیانی صبح جمعه در جمع خبرنگاران به برگزاری جشنواره ملی خلیج فارس در بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: شورای راهبردی برگزاری این جشنواره تشکیل شده است و کارهای خوبی نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی خلیج فارس در بوشهر در سه محور اصلی برگزار می‌شود، اضافه کرد: چهارمین همایش ملی خلیج فارس با عنوان خلیج فارس دریای فرصت‌ها برگزار می‌شود که تاکنون ۱۷۲ مقاله به این همایش رسیده است.

دبیر جشنواره ملی خلیج فارس ادامه داد: پنجمین جشنواره دانایی خلیج فارس نیز با محوریت نوآوری‌های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود که تاکنون ۱۵۱ طرح به جشنواره رسیده است و ۱۵ طرح انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور پاسداشت روز ملی خلیج فارس برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود، افزود: این برنامه‌ها به مدت سه روز از هشتم تا دهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

حاجیانی تاکید کرد: ویژه‌برنامه‌های مختلفی را در این سه روز در استان خواهیم داشت که می‌توان به برگزاری نمایشگاه اسناد و نقشه‌های خلیج فارس اشاره کرد که همواره دارای علاقمندان بسیار زیادی است.

وی ادامه داد: جشنواره غذای بومی و محلی، برنامه‌های قصه‌گویی خلیج فارس، ارائه کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های خلیج فارس، راه‌اندازی موزه خلیج فارس، مانور جستجو و نجات و پویا نمایی و نقاشی از دیگر برنامه‌های ویژه خلیج فارس است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار