فرماندار تبریز: ورزشگاه تختی نمی‌تواند میزبان تراکتور و ماشین سازی باشد
فرماندار تبریز گفت: تیم‌های تبریزی باید 4 هفته اول لیگ برتر ورزشگاه‌های خود را برای بازهای خانگی اعلام کنند.
کد خبر: ۲۶۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 16 July 2016
به گزارش تابناک تبریز، فرماندار تبریز پیش از ظهر امروز در بازید از روند اجرای بازسازی چمن استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز گفت: تیم‌های تبریزی باید 4 هفته اول لیگ برتر ورزشگاه‌های خود را برای بازهای خانگی اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبیعتا باید تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه خود بازی کند و ماشین‌سازی نیز باید با گسترش فولاد تبریز برای برگزاری دیدارهای خود در زمین گسترش فولاد به تعامل برسد.

اما براساس شنیده های خبرنگار تابناک تبریز، تا تکمیل فرآیند بازسازی ورزشگاه یادگار امام به احتمال فراوان تراکتور در 4 هفته نخست لیگ برتر در ورزشگاه اختصاصی خود به میدان خواهد رفت و برای ماشین سازان هم دو ورزشگاه 5 هزار نفری در دو منطقه تبریز پیشنهاد شده است.

اما برای داربی بزرگ تبریز در هفته چهارم نمیتوان ورزشگاهی غیر از یادگار امام را  را متصور شد. به نظر میرسد با توجه به اتمام فرآیند ترمیم چمن ورزشگاه یادگار امام تا هفته چهارم و تقارن داربی بزرگ تبریز در این هفته لیگ برتر و استقبال تماشاگران از این دیدار بنظر می رسد، سازمان لیگ باید درباره زمان این دیدار به جمع بندی درستی برسد تا هواداران بتوانند در ورزشگاه یادگار امام به تماشای این دیدار مهم بنشینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار