حسن متقی یکی از سه بازیکن مرد دعوت شده از سوی کنفدراسیون آسیا از شرکت در رقابت های بدمینتون قهرمانی آسیا باز ماند
کد خبر: ۲۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 21 April 2015
حسن متقی یکی از سه بازیکن مرد دعوت شده از سوی کنفدراسیون آسیا از شرکت در رقابت های بدمینتون قهرمانی آسیا باز ماند.

حسن متقی، عضو گیلانی تیم ملی بدمینتون ایران  گفت:به دلیل مشکلات خروج از کشور و نظام وظیفه از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا باز ماندم.

متقی در پاسخ به این سوال که آیا عدم شرکت در این رقابت ها تاثیر منفی بر انتخابی المپیک ریو برای شما خواهد داشت؟ گفت:مسابقات قهرمانی آسیا از سطح بالایی برخوردار است و بهترین های جهان به میدان می روند، با شرکت در این رقابت ها می توانستیم رنکینگ بهتری داشته باشیم و تجربه بسیار خوبی کسب می کردیم. اما بطور مستقیم تاثیری ندارد چون رقابت هایی که بین 10 اردیبهشت امسال تا 10 اردیبهشت سال بعد برگزار می شود، برای انتخابی المپیک مدنظر فدراسیون جهانی هستند و طبق امتیازات کسب شده در این فاصله زمانی انتخاب صورت می گیرد.

ملی پوش گیلانی در پاسخ به این سوال که آیا از نبود نام سروش اسکندری نیز در میان بازیکنان اعزام شده اطلاعی دارید یا نه؟ بیان کرد:کنفدراسیون آسیا من و سروش اسکندری را بعنوان تیم دو نفره از ایران دعوت کرده بودند که به دلیل موانع خروج برای من، هر دوی ما از شرکت در این رقابت ها باز ماندیم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا مسابقات دیگری را هم به این خاطر از دست می دهید؟ اظهار کرد: با مشورت مربیان و کادر فنی فدراسیون مسابقاتی را در نظر گرفته بودیم اما به دلیل مشکلاتم مسابقاتی را در چند ماه آتی از دست می دهم. به امید خدا تا چند ماه آینده با رفع موانع برای رسیدن به آرزویم، تلاشم را از سر می گیرم که در صورت کسب نتیجه خوب مسلما حمایت بیشتری خواهم داشت و بر عکس، اما سعیم همیشه در این است که مردم، حامیان و مسئولین را ناامید نکنم.

ملی پوش گیلانی بدمیتون ایران با ابراز امیدواری در مورد اسپانسر ها و برنامه هایش برای انتخابی المپیک 2016 ریو بیان کرد:با شرایط موجود از مهرماه به بعد برای شرکت در مسابقات، برنامه ریزی هایم را با مشورت کادر فنی فدراسیون و مربیانم انجام خواهم داد. امیدوار هستم با حمایت اسپانسرهایم به مسابقاتی که مد نظر داریم بروم و نتایج خوبی را هم قطعا خواهم گرفت.

متقی در خصوص وضعیت هیئت بدمینتون گیلان گفت: هیئت بدمینتون گیلان چند سالی است که ریاست ندارد و همین موضوع لطمه بزرگی به جامعه بدمینتون گیلان وارد کرده است. امیدوارم در انتخابات این دوره فرد اصلح با برنامه ریزی های صحیح، بدمینتون گیلان را به جایگاه قبلی برگرداند. ما چند سالی است در رده های خردسالان،نوجوانان و جوانان هیچ جایگاهی در کشور نداریم که جای تاسف دارد. امیدورارم گیلان بار دیگر جایگاه شایسته خود را میان استان های برتر در بدمینتون کشور، پس گیرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار