سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت : تکواندوکارهای گیلانی در قالب تیم ملی دو مدال طلا و یک نقره رقابت های آسیایی و پارا آسیایی 2015 را به خود اختصاص دادند
کد خبر: ۲۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 21 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت : تکواندوکارهای گیلانی در قالب تیم ملی دو مدال طلا و یک نقره رقابت های آسیایی و پارا آسیایی 2015 را به خود اختصاص دادند .

سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در نخستین دوره رقابت های آسیایی رده سنی نونهالان ، مبینا نژاد از گیلان با غلبه برابر رقبای خود ، نشان طلای وزن منهای 37 کیلوگرم را از آن خود کرد .

وی اظهار کرد : در هفتمین دوره رقابت های آسیایی نوجوانان نیز زهرا شجاعی راد دیگر نماینده استان گیلان موفق به کسب مدال نقره وزن منهای 63 کیلوگرم را برگردن آویخت .

وی ادامه داد : همچنین در نخستین دوره رقابت های تکواندو پارا آسیایی ، مهدی پور رهنما از استان گیلان توانست در وزن منهای 75 کیلوگرم بزرگسالان نشان طلا را کسب کند .

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد : سیدندا رستاد و نیلوفر صفریان از گیلان به عنوان مربی تیم ملی دختران نونهال و نوجوان ایران در رقابت های آسیایی تایوان حضور داشتند .

سعید علیپور اضافه کرد : رقابت های آسیایی و پارا آسیایی 2015 تایوان با حضور ورزشکاران برتر 17 کشور به مدت یک هفته برگزار شد که تیم ملی ایران در رده سنی نونهالان قهرمان و در نوجوانان نایب قهرمان و در پارا آسیایی هم سوم شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار