بهرام علیزادها با بیان اینکه اجرای پروژه آسفالت روستای «هزارسرای تنیان» به پایان رسیده است، اظهار کرد: طول این آسفالت یک کیلومتر بوده و راه ارتباطی بین شهرستان‌های صومعه‌سرا و ماسال است
کد خبر: ۲۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 21 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،بهرام علیزادها با بیان اینکه اجرای پروژه آسفالت روستای «هزارسرای تنیان» به پایان رسیده است، اظهار کرد: طول این آسفالت یک کیلومتر بوده و راه ارتباطی بین شهرستان‌های صومعه‌سرا و ماسال است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای پروژه مذکور مسیر راه ارتباطی بین صومعه‌سرا و ماسال کوتاه و آسان‌تر شده است تصریح کرد: اجرای آسفالت این مسیر یکی از خواسته‌های مردم تنیان و خانوارهای ساکن در روستای هزارسرا بوده که با همت مسئولان به پایان رسیده است.

بخشدار بخش میرزاکوچک گوراب‌زرمیخ صومعه‌سرا میزان اعتبار هزینه شده برای پروژه مذکور را بالغ بر 2 هزار میلیون ریال ذکر کرد و یادآور شد: آسفالت راه آغوز کل سیاه‌اسطلخ، عینعلی و زینعلی پشتیر و روکش آسفالت مرکیه، سه‌شنبه، سه‌سار و گوراب‌زرمیخ جزو پروژه‌های اولویت‌دار در سال جاری است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه راه روستای چالکسر، گفت: این پروژه راه روستایی جزء پروژه‌های اولویت‌دار برای بخش گوراب‌زرمیخ بوده که با مساعدت مسئولان شاهد بهره‌برداری از آن بودیم.

به گفته علیزاده راه روستایی مذکور مسیر تردد اهالی روستاهای مهریزان، چالکسر، میانبر، تنیان، رفتگی، سیاه‌کوه، سه‌سار و دو شهرستان فومن و ماسال است که با اعتبار بیش از 70 میلیون تومان اجرایی شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار