مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از برقرار ماندن پروازهای همدان- مشهد و همدان- کیش در صورت داشتن توجیه اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 05 July 2016
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از برقرار ماندن پروازهای همدان- مشهد و همدان- کیش در صورت داشتن توجیه اقتصادی خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی مالمیر سه‌شنبه 15 تیر در جلسه هماهنگی پروازهای استان، با اعلام این خبر، اظهار کرد: دولت در منطقه‌های نمونه باید زیرساخت ایجاد کند اما قرار نیست بازاریابی انجام دهد.

وی افزود: هنوز زبان مشترک با مجموعه‌ها ایجاد نشده است به طوریکه از یک طرف جامعه هتلداران از وضعیت خود ناراضی هستند و اعلام می‌کنند ظرفیت هتل‌ها کامل پر نمی‌شود و از طرف دیگر آژانس‌های مسافرتی هم از نبود هتل سخن می‌گویند.

وی با بیان اینکه اگر مطالبات منطقی نداشته باشیم نمی‌توانیم تحلیل درستی از اوضاع داشته باشیم، تصریح کرد: هر کسی از منظر خود به موضوع نگاه می‌کند درحالیکه باید از منظر همدیگر نیز موضوع را بررسی کنیم.

مالمیر عنوان کرد: در حال حاضر 10 تا 12 هتل در استان همدان درحال احداث است که تعدادی از آنها 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و این نشان می‌دهد تقاضای کافی وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان اظهار کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد فعالی داشته باشیم باید بخش خصوصی هم وارد کار شود.

وی با اشاره به انتقاد برخی درخصوص نیمه‌کاره ماندن هتل ندیمی شهر همدان، گفت: نیمه‌‎کاره ماندن این پروژه مشکل دولت نیست بلکه مشکل بخش خصوصی است که حاضر به ایجاد پارکینگ نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار