کد خبر: ۲۴۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 20 June 2016


رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرج از کاهش هفت درصدی پرونده‌های طلاق ورودی به دادگاه های کرج در سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، محمد باقر مازنی در نشست مطبوعاتی امروز(31خرداد)، که به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه برگزارشد، اظهار کرد:سال گذشته در مجموع پنج هزار و 770 پرونده با موضوع طلاق به دادگاه‌های خانواده کرج ارجاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: ازاین تعداد دو هزار و 764پرونده مربوط به طلاق توافقی، دو هزارو 50پرونده مربوط به درخواست طلاق ازسوی زوجه و هزار پرونده نیز به درخواست طلاق ازسوی مرتبط بوده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های تعددا پرونده‌های ورودی طلاق درسال گذشته از کاهش هفت درصدی تعداد این پرونده‌ها نسبت به سال 93 خبر می‌دهد.

مازنی افزود: علاوه براین بررسی تعداد پرونده‌های طلاق توافقی ارجاعی به دادگاه‌های کرج نشان می‌دهد تعداد این پرونده‌ها درسال گذشته نسبت به سال 93 با کاهش 23 درصدی مواجه بوده است.

این مسئول با اشاره به سنی تقریبی زوجینی که درخواست طلاق داده‌اند، گفت: سن زنان غالبا بین 20تا 25 و مردان نیز 30 تا 34 سال بوده است.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرج تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد طول مدتی که اکثر این زوجین درکنار هم زندگی کرده‌اند کمتر از یکسال بوده است.

مازنی اظهار کرد: این آمارنشان می‌دهد زوجین برای این که بتوانند درکنار هم زندگی سالم و شادی داشته باشند نیاز به آموزش و کسب مهارت‌های زندگی دارند.

این مسئول در پایان در خصوص تعداد پرونده‌های ورودی به دادگاه‌های کرج درسال گذشته،گفت: در سالی که گذشت در مجموع 87هزار پرونده به دادگاه‌های کرج ارجاع شده کع از این تعداد 30 هزارو 880 پرونده مربوط به م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار