کد خبر: ۲۴۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 18 June 2016
به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل تعزیرات سیستان و بلوچستان محمد حسین اشرفی اظهار داشت: شکایت های والدین دانش آموزان از برخی مدارس استان در حال بررسی و پیگیری و تعیین میزان تخلف به مراجع ذیربط ارسال شده است.
وی گفت: مدیران مدارس دولتی به این نکته توجه داشته باشند که تحت هیچ شرایطی حق ندارند از والدین دانش آموزان برای تحویل کارنامه مبلغی دریافت کنند و باید طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی ادارات آموزش و پرورش اقدام شود.
معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شهروندان درصورتی که در هنگام دریافت کارنامه مبلغی به حساب شخص و یا اشخاص حقیقی و یا حقوقی واریز کردند می توانند با مراجعه حضوری به ادارات تعزیرات حکومتی در سراسر استان نسبت به اعلام شکایت خود اقدام کنند.
اشرفی بیان کرد: والدین دانش آموزان در صورتی که تمایلی به کمک به مدرسه داشته باشند باید در نشست انجمن اولیاء و مربیان مشکلات مطرح و کمک مالی کنند ضمن اینکه اخذ وجه در قالب کمک های مردمی در مدارس دولتی کاملا اختیاری است.
وی تصریح کرد: هیچ مدرسه دولتی حق دریافت وجه برای نام نویسی دانش آموزان را ندارد و صرفا در مدارس غیر انتفاعی آن هم با رعایت قوانین، مقررات و مصوبات طبق تعرفه امکان پذیر است.
وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با شماره پیامک 5000515010 و یا با مراجعه حضوری به ادارات تعزیرات حکومتی نسبت به اعلام گزارش اقدام کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار