معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری محافل قرآنی ماه مبارک رمضان ویژه بانوان در حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 13 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی با اعلام اين خبر، گفت: همزمان با آغاز ماه نزول قرآن، همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن ویژه بانوان از ساعت 9 تا 11 صبح در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این محافل باشکوه قاریان برتر بانو هر روز یک جزء قرآن کریم را برای بانوان علاقه‌مند زائر و مجاور قرائت می‌کنند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان سفره افطاری باشکوهی ویژه بانوان و آقایان در صحن‌ هدایت حرم مطهر امام رضا(ع) برپا می‌شود که بانوان روزه‌دار می‌توانند از ساعت 19 تا 19:30 با حضور در این صحن در محفل قرآنی ختم یک حزب قرآن کریم این مراسم حضور یابند.

حسینی تصریح کرد: علاوه بر این بانوان می‌توانند برای استفاده از کارگاه‌های حفظ قرآن کریم روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه در طول ماه مبارک رمضان از ساعت 8 تا 12 با مراجعه به اتاق 15 دارالقرآن الکریم در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

وی تأکید کرد: در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 18:30 تا 19:30 ترتیل‌خوانی یک جزء قرآن کریم در صحن انقلاب اسلامی و صحن مسجد گوهرشاد ویژه عموم زائران برگزار شده و به صورت مستقیم از شبکه‌های یک، رادیو معارف و افق پخش می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: برگزاری کارگاه‌های تفسیر و حدیث، پاسخگویی به سؤالات قرآنی و مشاوره و تصحیح قرائت قرآن و نماز از دیگر برنامه‌های ویژه بانوان اداره علوم قرآن و حدیث حرم مطهر رضوی در ایام ماه مبارک رمضان است.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار