کد خبر: ۲۳۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 31 May 2016


رئیس هیأت بوکس استان البرز از عدم اعزام نماینده شایسته این استان به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سجاد کاظم‌زاده بوکسور وزن 69 کیلویی استان البرز در رقابت‌های چند ماه گذشته در چندین مرحله موفق به شکست دادن رقیب خود یعنی امین‌ قاسمی‌پور شد.

با این وجود کمیته فنی تیم ملی بوکس کشورمان تصمیم گرفت که قاسمی‌پور را به جای سجاد کاظم‌زاده بوکسور جوان و با انگیزه البرزی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک انتخاب کند که این تصمیم، واکنش‌هایی را به همراه داشته است.

در این ارتباط مجتبی اسکندری رئیس هیأت بوکس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کاظم‌زاده طی یک سال اخیر تمرین‌ها و تلاش‌های بسیار سختی را در دستور کار خود قرار داده و با تمرین پیاپی و حفظ آمادگی و افزایش توانایی خود، این روزها در آمادگی بسیار بالایی قرار دارد.

وی افزود: از سوی دیگر کاظم‌زاده انگیزه بسیار خوبی برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک دارد و می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشد.

رئیس هیأت بوکس استان البرز تصریح کرد: با توجه به حضور آقای امین قاسمی‌پور در وزن 69 کیلو، مقرر شده بود که در یک بازی انتخابی این دو ورزشکار که هر دو دارای اخلاق پهلوانی و توانمندی‌های بالایی هستند، مقابل یکدیگر قرار گرفته و در نهایت برنده این مسابقه برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک معرفی شود.

اسکندری بیان داشت: کاظم‌زاده در چندین مرحله موفق به شکست رقیب خود شد و همه اهالی بوکس و کارشناسان منتظر بودند که نام این ورزشکار با انگیزه و خوب البرزی برای حضور در مسابقات فوق اعلام شود.

وی افزود: با این وجود و بر اساس اخباری که دریافت کردیم، کمیته فنی تصمیم گرفته که آقای قاسمی‌پور را به این مسابقات اعزام کند که به نظر بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان بوکس، این تصمیم نیاز به بازنگری دارد.

رئیس هیأت بوکس استان البرز افزود: نباید در حق ورزشکار با اخلاق و پرتلاش و باانگیزه البرزی که مورد حمایت اکثریت جامعه ورزش این استان است، ظلم شود و انتظار داریم که کمیته فنی و کادر فنی تیم ملی بوکس در این تصمیم بازنگری کند.

اسکندری اظهار داشت: زمانی که ورزشکار می‌تواند در مسابقات انتخابی رقیب و حریف خود را شکست دهد، به طور قطع از توانمندی بیشتری برخوردار بوده و باید به وی برای امتحان کردن توانمندی و اثبات شایستگی خود فرصت داده شود.

وی در پایان گفت: در حال رایزنی با مسؤولان و اعضای کمیته فنی برای جلوگیری از تضییع حق سجاد کاظم‌زاده بوکسور توانمند و شایسته استان البرز هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار