کد خبر: ۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴ 02 February 2015

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت: سالیانه به سبب استفاده غیرمجاز و سرقت‌ برق بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به شبکه و شرکت توزیع برق استان خسارت وارد می‌شود.
ناصر اسکندری ، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت توزیع برق البرز در این دهه است.
به گزارش تسنيم وی با بیان اینکه در بخش برق دو نوع سرقت وجود دارد، افزود: سرقت از تجهیزات برقی یکی از مسائلی است که در استان البرز همواره شاهد آن هستیم که خوشبختانه این امر به همت ماموران نیروی انتظامی و قوه قضائیه به سمت مهار شدن در حرکت است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز با بیان اینکه یکی دیگر از انواع سرقت‌های حوزه برق، سرقت و یا استفاده غیرمجاز از برق است، خاطرنشان کرد: متاسفانه این مهم در استان البرز در حال گسترش است که جلوگیری از آن نیازمند تعامل، همکاری و همیاری همه‌جانبه دستگاه‌های مربوطه و اجرایی است.
اسکندری با تاکید بر اینکه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از  مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از سرقت و استفاده غیرمجاز از برق است، تصریح کرد: در بسیاری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز به سبب اینکه نمی‌توانند از انشعاب‌های مجاز استفاده کنند دست به سرقت برق می‌زنند.
وی با اشاره به اینکه باید به نحوی مانع از گسترش ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استان شد، بیان کرد: سالیانه به سبب بروز این قبیل سرقت‌ها بالغ بر 20 میلیارد تومان به شبکه و شرکت توزیع برق استان خسارت وارد می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز  با تاکید بر اینکه پدیده سرقت برق و استفاده غیرمجاز از انشعاب‌های برقی در کلیه مناطق استان اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: بخشی از اراضی با کاربری کشاورزی برای ساخت ویلا و یا ساخت و سازهای درون شهری سبب بروز این مسائل و معضلات در استان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار