با حضور نعمت‌زاده؛
همچنین باحضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، 2 داروی جدید ضد سرطان ظهر امروز در داروسازی سبحان انکولوژی رشت رونمایی شد، سبحان انکولوژی نخستین شرکت تولید کننده فرآورده‌های تزریقی ضد سرطان در خاورمیانه است، تجهیز و راه‌اندازی خط تولید پیچیده این شرکت نیازمند سرمایه‌گذاری سنگین بوده است.
کد خبر: ۲۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 15 April 2015
 آزمایشگاه مرکزی صنعت دارویی گیلان دقایقی پیش با حضور نعمت‌زاده افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت دقایقی پیش در شهرک صنعتی رشت،  آزمایشگاه مرکزی صنعت دارویی گیلان با اعتبار 46 میلیارد ریالی و با حضور نعمت‌زاده افتتاح شد.

مرکز سبحان دارو یکی از موفق‌ترین شرکتهای بازار دارویی است و با داشتن بیش از 120 پروانه تولید، در حال حاضر رتبه سوم کشوری از لحاظ حجم تولید و رتبه دوازدهم کشوری از لحاظ فروش را دارا است.

همچنین باحضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، 2 داروی جدید ضد سرطان  ظهر امروز در داروسازی سبحان انکولوژی رشت رونمایی شد، سبحان انکولوژی نخستین شرکت تولید کننده فرآورده‌های تزریقی ضد سرطان در خاورمیانه است، تجهیز و راه‌اندازی خط تولید پیچیده این شرکت نیازمند سرمایه‌گذاری سنگین بوده است.

این عامل شرکت سبحان انکولوژی را قادر می‌سازد تا خود را به عنوان نخستین ارائه‌دهنده و تولید‌کننده داروهای ضد سرطان تزریقی در ایران و منطقه معرفی کند، این شرکت با استفاده از آخرین فناوری‌های موجود از نظر طراحی و ماشین آلات تاسیس شده و طراحی آن مطابق با استانداردهای cGMP, EMEA وWHO است.

شرکت سبحان انکولوژی در شهر صنعتی رشت در شمال ایران واقع شده است، این شرکت در نوامبر 2002 تاسیس و ثبت شد و در اکتبر 2010 به بهره برداری رسید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار