استاندار گیلان خبر داد؛
استاندار گیلان با اشاره به موفقیت‌های هسته‌ای که به دست آمده است، گفت: این موفقیت‌ها نوید بخش آینده‌ای روشن برای ایران است.
کد خبر: ۲۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 15 April 2015
استاندار گیلان با اشاره به افزایش سه برابری اعتبارات عمرانی گفت: این نشان از عزم دولت تدبیر و امید در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان است.

به گزارش تابناک گیلان، محمد علی نجفی ظهر امروز در اجتماع مردم گیلان با بیان اینکه مقدم رئیس جمهور مردمی و هیئت همراه را به استان سر سبز گیلان گرامی می‌داریم ،اظهار داشت: گیلان سرزمین فرهنگ و ادب است و زادگاه عالمان و مجاهدان و هشت هزار شهید است.

وی مردم گیلان را مردمی ولایت مدار عنوان کرد و افزود: مردم گیلان در انتخابات سال 92 بیشترین استقبال را از شعارهای دولت تدبیر و امید داشتند.

استاندار گیلان با اشاره به موفقیت‌های هسته‌ای که به دست آمده است، گفت: این موفقیت‌ها نوید بخش آینده‌ای روشن برای ایران است.

وی با اشاره به افزایش سه برابری اعتبارات عمرانی خاطرنشان کرد: این نشان از عزم دولت تدبیر و امید در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان است.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت‌های تجاری، صنعتی و گردشگری گیلان افزود: گیلان دارای نیروهای متخصص و تحصیل کرده فراوان است و باید از این نیروها  بهره گرفت.

نجفی گفت: با تدابیر دولت تدبیر و امید شاهد افزایش اشتغال در گیلان با تکیه بر اقتصاد مقاومتی هستیم و در سال همدلی و همزبانی من آمادگی خود را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید اعلام می‌دارم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار