مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر خبر داد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر گفت: 10 هزار انشعاب غیرمجاز در استان شناسایی کردیم که عمده آن مربوط به سکونتگاه‌های غیر رسمی است و 4 هزار و 310 انشعاب در بوشهر و سه هزار و 93 انشعاب مربوط به شهر برازجان است.
کد خبر: ۲۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 15 April 2015
تابناک بوشهر: کیقباد یاکیده صبح امروز در نشست شورای آب استان بوشهر با اشاره به وجود 325 هزار مشترک در آبفا و آبفار استان بوشهر اظهار داشت: طول کل  شبکه توزیع آب در استان 7 هزار کیلومتر و طول شبکه انتقال استان هم 2 هزار کیلومتر است.با توجه به خشکسالی‌های اخیر، پیش بینی می‌کنیم آب ورودی به استان 3700 لیتر معادل 22 درصد کاهش یابد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر با بیان اینکه میزان آب سطح در استان بشدت کاهش یافته است، اضافه کرد: سرانه تولید آب در سال گذشته 294 لیتر به ازای هر نفر بود که در سال جاری پیش‌بینی می‌کنیم این رقم به 238 لیتر به ازای هر نفر خواهد رسید.

یاکیده گفت: 10 هزار انشعاب غیر مجاز در استان شناسایی کردیم که عمده آن مربوط به سکونتگاه‌های غیر رسمی است و 4 هزار و 310 انشعاب در بوشهر و سه هزار و 93 انشعاب مربوط به شهر برازجان است.

وی ادامه داد: انتظار داریم در این مورد تصمیمی گرفته شود که این انشعابات قطع شود یا مجوزی بگیریم که انشعاب موقت به مدت 2 سال واگذار کنیم ضمن اینکه پیشنهاد می‌کنیم اداراتی که بیش از 100 متر فضای سبز دارند آب آنان را از آب شهری تفکیک شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر گفت: بیش از 11 هزار مشترک پرمصرف در استان که 10 درصد کل مشترکین هستند، در ماه 30 تا 70 متر مکعب مصرف آب دارند. همچنین دستگاه‌های اجرایی 4 میلیارد تومان و نهادهای نظامی نیز 18 میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب بابت مصرف آب بدهکار هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار