سخنگوی دولت:
محمدباقر نوبخت استقبال گرم گیلانی‌ها از رئیس جمهور را مصداق بارز همدلی بین ملت و دولت عنوان کرد و افزود: همدلی بین دولت و ملت رویکرد سال است و نخستین جلوه آن را در گیلان شاهد هستیم.
کد خبر: ۲۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 15 April 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمعیت پر شور برای استقبال در مسیر حرکت خودروی رئیس جمهور از فرودگاه سردار جنگل رشت تا ورزشگاه شهید عضدی رشت حضور پیدا کردند.

سخنگوی دولت در حاشیه استقبال گیلانی‌ها از رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حضور پر شور مردم در استقبال از رئیس جمهور پشتیبانی ملت از دولت را به نمایش گذاشته است.

محمدباقر نوبخت استقبال گرم گیلانی‌ها از رئیس جمهور را مصداق بارز همدلی بین ملت و دولت عنوان کرد و افزود: همدلی بین دولت و ملت رویکرد سال است و نخستین جلوه آن را در گیلان شاهد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مهمان‌نوازی گیلانی‌ها پیام جهانی و داخلی دارد، بیان کرد: استقبال مردم از دولت پس از مبارزه طاقت‌فرسا برای استیفای حقوق ملت اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در ادامه به تشکیل جلسه‌های کارشناسی متعدد با حضور مسئولان استانی هفته گذشته در تهران اشاره کرد و گفت: پیشنهادهای مسئولان و نمایندگان مردم گیلان در مجلس با حضور وزرا بررسی شده است.

نوبخت با بیان اینکه سفر استانی رئیس جمهور با سفر دولت‌های گذشته متفاوت است، تصریح کرد: تمام موضوع‌ها قبل سفر مطالعه می‌شود و اجرای طرح‌ها به صورت بلندمدت نیست.

وی اجرا و اتمام مصوبات سفر رئیس جمهور را تا پایان امسال و سال آینده دانست و خاطرنشان کرد: پیش‌نویس اولیه مصوبات به رئیس جمهور ارائه شده و در شورای اداری استان جمع‌بندی می‌شود.

سخنگوی دولت با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار در گیلان، یادآور شد: رئیس جمهور در بخش حمل و نقل و راه خبرهای خوشی برای گیلانی‌ها دارد.

نوبخت اتمام راه‌آهن و کنارگذرگاه‌ها، اجرای طرح‌های آبرسانی، کشاورزی، فرهنگ و هنر و گردشگری را از جمله مصوبات پیشنهادی به رئیس جمهور خواند و اظهار کرد: امسال و سال آینده هتل‌های پنج ستاره در گیلان افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان اینکه مشکلات واحدهای صنعتی گیلان به رئیس جمهور ارائه شده است، تصریح کرد: اعتباراتی برای تمام شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، نخستین سفر استانی رئیس جمهور در سال 94 به مدت دو روز در گیلان در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار