واحدها و هسته های فناور در مرکز رشد سلامت پذیرش شده و پس از طی دوران رشد و ارتقاء به شرکت های دانش بنیان از مرکز خارج شده تا واحدهای جدید جایگزین شرکت های قبلی شوند.
کد خبر: ۲۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 15 April 2015
به گزارش تابناک گیلان،سید حسن قاضی زاده هاشمی در این بازدید از نزدیک در جریان روند احداث واحدهای مختلف این سایت از جمله دانشکده دندانپزشکی ، پیراپزشکی ، داروسازی و بیمارستان در حال ساخت در این مجتمع قرار گرفت. 

مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان نیز در سایت لاکان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد. 

واحدها و هسته های فناور در مرکز رشد سلامت پذیرش شده و پس از طی دوران رشد و ارتقاء به شرکت های دانش بنیان از مرکز خارج شده تا واحدهای جدید جایگزین شرکت های قبلی شوند. 

مرکز رشد فناوری سلامت در حیطه فرآورده های دارویی، تجهیزات پزشکی ، فناوری اطلاعات و سایر خدمات بهداشتی درمانی فعالیت خواهد کرد. 

تعدادی از بیمارستان ها و مراکز درمانی رشت شامل حشمت، پورسینا، کلینیک بعثت ، بین المللی قائم، پارس و کارخانه سبحان دارو نیز صبح امروز مورد بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفتند. 

بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا، حضور در شهرستان رضوانشهر عطر افشانی گلزار شهدا ، بازدید از بیمارستان در حال احداث این شهرستان و شرکت در جلسه شورای اداری ، حضور در تالش ، عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان، بازدید از بیمارستان در حال ساخت و بیمارستان شهید نورانی تالش و شرکت در شورای اداری در این شهرستان از جمله دیگر برنامه های امروز وزیر بهداشت در گیلان است. 

بازدید از بیمارستان شهید بهشتی و بازدید از بیمارستان در حال ساخت شهرستان آستارا از دیگر برنامه های وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در استان گیلان است. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اسفند سال گذشته نیز به گیلان سفر کرده بود که افتتاح فاز اول مرکز تخصصی و فوق تخصصی 17 شهریور رشت، بخش رادیولوژی مرکز آموزشی درمانی رازی رشت ، افتتاح بیمارستان امام رضا شهرستان شفت، بهره برداری از بیمارستان نیکوکار املش، افتتاح بخش دیالیز بیمارستان رودسر، بازدید از بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی و نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جمله برنامه های وزیر بهداشت در ماه گذشته به گیلان بود. 

کاروان تدبیر و امید امروز چهارشنبه وارد استان گیلان شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار