استاندار گیلان گفت :
محمدعلی نجفی دقایقی پیش در نشست سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور، اظهار داشت: گیلان امروز میزبان 60 نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور دارای رتبه‌های علمی و از فعالان برتر اقتصادی و اجتماعی است
کد خبر: ۲۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰ 14 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، محمدعلی نجفی دقایقی پیش در نشست سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور، اظهار داشت: گیلان امروز میزبان 60 نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور دارای رتبه‌های علمی و از فعالان برتر اقتصادی و اجتماعی است.

وی افزود: این سرمایه‌گذاران از کشورهای آلمان، ایتالیا، سوئیس، ترکیه، کانادا، سوئد، اکراین، آذربایجان، امارات و برخی کشورهای شرق آسیا هستند و باهدف سرمایه‌گذاری در گیلان به این استان سفر کرده‌اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه گیلانی‌ها و ایرانی‌های مقیم خارج از کشور نیز با هدف سرمایه گذاری در طرح های توسعه گیلان در این سفر شرکت می‌کنند، افزود: سفر دولت سرآغاز حضور بخش خصوصی در اجرای طرح‌های صنعتی، تولیدی، توسعه زیرساخت‌ها، گردشگری و اشتغال‌زایی است.

نجفی با تأکید بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در سفر دولت به این استان، گفت: در آستانه سفر هیئت دولت به این استان، 73سرمایه‌گذار ملی و مقیم خارج از کشور برای مشارکت در توسعه گیلان اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به دیدار رئیس جمهور با مردم گیلان در ساعت 9 صبح فردا، چهارشنبه 26فروردین در ورزشگاه شهید عضدی رشت، تصریح کرد: تمامی اقشار و گروه‌های مردمی برای استقبال از رئیس جمهور به ورزشگاه عضدی می‌آیند.

استاندار گیلان گفت: گیلانی‌ها و ایرانیان مقیم خارج از کشور در طرح‌های صنعتی، کشاورزی، عمرانی و گردشگری گیلان با هدف اشتغال‌زایی و تسریع در توسعه استان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان و قم سفر کرده‌است.

کاروان تدبیر و امید 26 و 27 فروردین جاری به گیلان سفر می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار