کد خبر: ۲۲۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 14 May 2016


رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: عزت و سرافرازی ایران اسلامی متاثر رشادت های شهدا و جانبازان گرانقدر دفاع مقدس است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل دادگستری ،احمد فاضلیان در مراسم گرامیداشت روز جانباز که به مناسبت ولادت ابوالفضل العباس (ع ) در دادگستری البرز برگزار شد ، افزود: پاداش معنوی و جایگاه جانبازان همانطور که رهبر معظم انقلاب هم در بیاناتشان اشاره داشتند گاهی از شهدا نیز بالاتر است و زمینه برای مجاهدت آنان هنوز وجود داشته و ادامه دارد.

وی ، ماموریت جانبازان در طول حیاتشان را سخت توصیف کرد و گفت: آنان باید همواره مراقبت داشته باشند و با صبوری، قدردان نعمتی باشند که خداوند در اختیارشان قرار داده است؛ جانبازان در جهاد اصغر نمره قبولی گرفته‌اند و باید تلاش کنند در جهاد اکبر هم سربلند باشند.

وی جانبازان را نشان و آیتی از یک مقطع نورانی و پرافتخار دانست و اضافه کرد: خداوند شما را حفظ کرده تا نسل امروز، فرصت مشاهده مصادیق عینی فداکاری‌های دوران دفاع مقدس را داشته باشد؛ شما سفیران عزت و سرافرازی ملت ایران هستید. باید پیام عزت‌خواهی و ایستادگی نسلی که در کنارتان بود را به نسل‌های بعدی منتقل کنید.

فاضلیان در پایان تاکید کرد: حضور جانبازان در دستگاه قضایی استان مایه مباهات و افتخار است برای اینکه عزت و سرافرازی داخلی و خارجی ما از فداکاری جانبازان عزیز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار