جلسات شوراي علمي، كارگروه فن آفرينان و كارگروه طراحان كسب و كار دوازدهمين جشنواره ملي فن آفريني شيخ بهايي برگزار شد
کد خبر: ۲۲۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 13 May 2016

جلسات شوراي علمي، كارگروه فن آفرينان و كارگروه طراحان كسب و كار دوازدهمين جشنواره ملي فن آفريني شيخ بهايي برگزار شد.

نظام داوري و ارزيابي جشنواره دوازدهم به تصويب نهايي رسيد

به گزارش تابناک اصفهان، شوراي علمي دوازدهمين جشنواره تشكيل جلسه داد و پس از گزارش دبير جشنواره، نظام داوري و ارزيابي جشنواره دوازدهم به تصويب نهايي رسيد.

۲۲ شركت فن‌آفرين به مرحله پاياني جشنواره راه يافتند

همچنين كارگروه فن آفرينان جشنواره دوازدهم از ميان شركت‌هاي راه‌يافته به مرحله بازديد حضوري، تعداد ۲۲ شركت از ميان شركت‌هاي نوپا، درحال رشد و رشد يافته، علوم انساني و تداوم فن آفريني به مرحله پاياني جشنواره راه يافتند.

شركت‌هايي مي‌توانند در اين بخش از جشنواره حضور يابند كه حائز سه شرط اصلي نوآوري و فناوري در توليد محصول، توليد محصول و تجاري‌سازي (عرضه محصول به بازار و توليد ثروت) انجام شده باشد، حداقل ۵۱ درصد سهام متعلق به بخش خصوصي باشد.

۳۸ طرح به مرحله نهايي بخش طراحان كسب و كار راه يافتند

كارگروه طراحان كسب و كار نيز با نهايي كردن داوري‌ها، از ميان ۸۲ طرح راه‌يافته به مرحله داوري‌ها، ۱۹ طرح به مرحله طرح كسب و كار آزاد و ۱۹ نيز به مرحله طرح كسب و كار دانشجويي راه يافتند.

در اين بخش تلاش مي‌شود ايده‌هاي نو مبتني بر فناوري كه قابليت تجاري‌سازي آن به اثبات رسيده باشد را در قالب يك نقشه راه تجاري سازي (طرح كسب و كار) پذيرش نموده و مورد داوري قرار دهد. بديهي است كه موفقيت در اين بخش و كسب امتيازات لازم پس از طي چند مرحله داوري باعث ايجاد اعتماد به نفس در جوانان خلاق و نوآور شده و انگيزه راه‌اندازي يك شركت دانش بنيان را در ايشان ايجاد و يا تقويت مي‌نمايد.

دوازدهمين جشنواره ملي فن‌آفريني شيخ بهايي و دومين المپياد ملي طرح كسب و كار دانشجويي با ماموريت شناسايي، ارزيابي و رتبه‌بندي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري مبتني بر فناوري و معرفي آن‌ها به سرمايه‌گذاران، بازرگانان، پژوهشگران، خيرين، كارآفرينان و همه علاقه‌مندان به توسعه فرصت‌هاي فن‌آفريني و كارآفريني از تاريخ ۲۳ تا ۲۵ ارديبهشت‌ماه ۱۳۹۵ در مهمانسراي عباسي برگزار مي‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :