رئیس اتاق بازرگانی زنجان:
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید برشناساندن ظرفیت‌های صادراتی استان زنجان به سفیر کشور‌های مختلف گفت: این اقدام در استان زنجان انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۲۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ 10 May 2016
غلامحسین جمیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, با اشاره به مزیت‌های مرودت‌های تجاری با بازرگانان خارجی گفت: این تعامل‌ها می‌تواند زمینه همکاری را افزایش دهد و در سفر اخیر هیئتی از استان زنجان به بلغارستان ظرفیت‌های دو کشور برای افزایش تعامل مورد بررسی قرار گرفت.

وی از حضور چهار سفر کشور‌های مختلف در آینده نزدیک در زنجان خبرداد و گفت: برای حضور سفیر کشور نروژ در استان زنجان در حال رایزنی هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه از سفیر ایتالیا نیز برای حضور در استان زنجان و برای آشنایی با ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف دعوت شده و مراحل رایزنی در حال انجام است٬ بیان کرد: اگر سرمایه گذاران زنجان کمی همت داشته باشند این مراودت‌ها نتیجه‌ای مثبت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از یک هیئت رومانی نیزبرای حضور در استان زنجان دعوت شده است٬ بیان کرد: اقدامات لازم برای حضور سفرای این چهار کشور در دست انجام است.

جمیلی با اشاره به اینکه هیئتی نیز از بلغارستان به استان زنجان می‌آید٬ تصریح کرد: سفری این چهار کشور در دو ماه آینده به زنجان سفر می‌کنند.

وی افزود: استان زنجان در زمینه تولید محصولات کشاورزی از مناطق مورد توجه صادرکنندگان می‌تواند باشد در نتیجه ضروری است تا تجار برای ورود به بازارهای خارجی با اصول بازاریابی و سلیقه مشتریان در خارج از مرزها آشنایی کامل داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان در پاسخ به سوالی در مورد تاثیرات برجام بر تعامل تجاری گفت: افزایش روابط ایران با کشور‌های خارجی نشان دهنده تاثیران برجام بوده و تاثیر برجام کم‌کم در رونق اقتصادی و روابط تجاری ایران با سایر کشور‌ها تاثیر می‌گذارد.

وی به روابط تجاری زنجان با بلغارستان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم از ظرفیت بلغارستان برای توسعه حمل و نقل و مسیر انتقال کالا‌های ایران به اروپا بهره برداری کنیم و این کار به همت و توجه دولت به بخش خصوصی از طرف دولت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار