رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبر داد:
رئیس شورای اسلامی شهر رشت از اختصاص 140 میلیارد تومان از بودجه 218 میلیارد تومانی به هزینه‌های جاری این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 14 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، عباس صابر عصر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با محمدعلی نجفی استاندار گیلان با اشاره به اینکه 90 درصد از جمعیت استان از خدمات شهر رشت استفاده می‌کنند اظهار کرد: امیدواریم در سفر رئیس جمهور به گیلان بتوانیم در حوزه‌های مدیریت شهری و بخش‌های مختلف بهره‌مند شویم.

وی از تحقق 218 میلیارد تومان بودجه شهرداری رشت در سال 93 خبر داد و افزود: 140 میلیارد تومان از مبلغ مذکور به بودجه جاری اختصاص پیدا کرد و این رقم از بودجه عمرانی بیشتر است.

صابر به شهردار رشت اشاره کرد و یادآور شد: شهردار رشت آشنا به امور شهری است و امیدواریم عقب‌ماندگی این شهر را بتواند جبران کند.

*استفاده از مشارکت مردمی در توسعه شهری موثر است

استاندار گیلان نیز در دیدار مذکور بر ضرورت بهره‌گیری بیشتر از حضور و مشارکت مردمی تاکید کرد و گفت: تمام اعضای شورای اسلامی شهر رشت در انتخاب شهردار نقش موثری داشتند.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه مسئولان امین مردم هستند، تصریح کرد: عدالت در رسیدگی به مناطق، انضباط مالی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهری از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری محسوب می‌شود.

*فضای شهری باید به طرف اعتمادسازی حرکت کند

سید محمدعلی ثابت‌قدم شهردار رشت نیز در دیدار با استاندار گیلان با تاکید بر خدمت‌گزاری به مردم اظهار کرد: وظایف شهرداری باید به نحو مطلوب انجام شود و فضای شهری به طرف اعتمادسازی حرکت کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار